Voiko saada miehen jos ei laita itseään mitenkään?

  • Viestiketjun aloittaja .-.
  • Ensimmäinen viesti
Nooooo
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29403967:
Mutta määritelkää nyt se luonnollinen. Jos siihen ei sovi hiusten laittaminen, niin ilmeisesti niitä ei sitten voi leikata, harjata tai laittaa vaikka kiinni. Mietin vaan, onko se luonnollinen sittenkään niin hyvä juttu... Ja millä lailla merkkivaatteet ovat luonnottomampia kuin joku muu vaate?
Hiukset sellaiset että niihin voi koskea. Siis ei mitkään pönköt lakasta tms. Ja voi kyllä olla kiinni. Monet miehet tykkää ponnareista. Ja vaatteet voi tietty olla merkkiä. Yleensä jos vaate istuu hyvin ja naisella hyvä olo se kyllä näkyy.
 
Hiukset sellaiset että niihin voi koskea. Siis ei mitkään pönköt lakasta tms. Ja voi kyllä olla kiinni. Monet miehet tykkää ponnareista. Ja vaatteet voi tietty olla merkkiä. Yleensä jos vaate istuu hyvin ja naisella hyvä olo se kyllä näkyy.
Ei kai luonnollisuutta ja "hyväksyttävää" laittautumista sen mukaan määritellä, mistä miehet tykkää? Ja millä perusteella se ponnari on ok, jos joku muu hiusten laittaminen ei? Onko peikkotukaksi tupeeraaminen ok? Siinähän käytetään usein lakkaa, mutta hiukset eivät ole pönköt ollenkaan. Lisäksi sehän se vasta luonnolliselta näyttää,kun voisi kuvitella, ettei hiuksille ole tehty mitään vuosikausiin :D

Tämä luonnollisen määritelmä ei kyllä avautunut nyt ollenkaan. Paitsi että itse en kyllä alkaisi laittaa hiuksiani sen mukaan, mistä "monet miehet" tykkää...
 
"Teija"
Voi, mutta valikoimaa lisää aika paljon se, että vähän myös ehostaa itseään. Aika harva kuitenkin on niin luonnonkaunis, etteikö pienellä meikillä saisi olemustaan vielä paremmaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
Kiinnostaisi se luonnollisuusmääritelmä edelleen.

Mutta ketjun varsinaiseen aiheeseen... kaikki ihmiset ovat erilaisia, siis myös kauneuskäsitykset. Ja tapoja meikata tai olla meikkaamatta on monia. samoin tyylejä laittaa hiuksia tai olla laittamatta.jne.
 
vieras x
Mä yleensä meikkaan ja laittaudun, mutta kerran 7 vuotta sitten menin kirjastoon ilman meikkiä, väsyneen näköisenä ja flunssaisena ja just silloin tapasin tulevan mieheni :) Eli tuli juttelemaan ja pyysi puhelinnumeroa.
 
Mä tykkään meikata, mulla on pitkät hiukset ja yleensä vaan harjaan ne on sen verran hyväkuntoset hiukset, ettei ne kaipaa mitään hiuskiinteitä. Ainoo mitä suihkautan hiuksiin on hoitosuihke ja se saa hiukset näyttämään entistä paremmilta. Töihin ehostan aina ja välillä ehostan vapaa- ajallakin. Mutta, oon melki aina ollu semmonen, että ilman meikkiä en kodin oven ulkopuolelle astu ja vaatteetkin valitsen tarkkaan. Meikittömiäkin päiviä on ja kyllä nautin niistäkin.
 

Yhteistyössä