Voiko s-tililtä nostaa minkä tahansa s-kaupan kassalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bonus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kai sitä voi..tai jos voit käydä ihan s-pankissa jos siinä s-marketin yhteydessä sellanen on..ja siis toi raja voi vaihdella kaupoittain..meidän kaupassa vaan on toi 100e rajana,mut siinä onkin s-pankki erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
ei meidän kaupassa ole mitään nosto rajaa (tai en tiedä jos tuhansissa euroissa tulee vastaan) ja kyse s-marketista.

Mun käsittääkseni niissä on kaikissa kyllä joku nostoraja, juuri siksi, että kaupassa ei välttämättä riitä käteisvara jos joku yhtäkkiä pölähtää nostamaan tuhansia euroja kassalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja tttt:
Muistuttelen edelleen, että jos se ei ole maksuominaisuuskortti, sinä et pysty nostamaan sillä käteistä muualta kuin s-pankin asiakaspalvelupisteestä.

No ei tietenkään pysty ilman sitä korttia.

Viitttasin lähinnä siihen, että paljon on vielä pelkkiä käteiskortteja liikenteessä, joilla voi ainoastan kerryttää bonusta, mutta ei maksaa. Näissä tapauksissa et saa rahaa mistään muualta kuin s-pankin asiakaspalvelupisteestä.

Mä maksan nykyään S-kortilla monessa muussakin kaupassa. Ehkä joku päivä kehtaan vielä sen harvan kerran kun K-ryhmän kaupassa käyn. Nyt vaan tuntuisi pöljältä antaa plussakortti ja sen jälkeen maksaa S-etukortilla. ;) Vaikka pankkihan se S-pankki on muidenkin joukossa.

kannattaa vaihtaa käteiskortti s-etukortti visaan. sen saa joko pankkikorttina tai luotollisena. visa on ilmainen eli siitä ei peritä vuosimaksua, kuten muilla pankeilla yleensä. kun maksaa maksuominaisuuskortilla saa lisäksi maksutapaetua 0,5% joka ei tietenkään kerralla ole paljon, mutta pidemmällä aikavälillä siitäkin kertyy iso raha.

rahaa voi nostaa s-marketista, alepasta, prismasta, salesta ja ABC:ltä. 100 euroa on ehkä laitettu rajaksi kertanostolle, mutta enemmänkin pitäisi saada jos kassassa vain on rahaa. tai sitten voi siirtyä viereiselle kassalle ja nostaa lisää
:p

mulla ei ole mitään muuta korttia ja hyvin on pärjätty toisella puolella maapalloakin.

Voit nostaa ne missä tahansa s-ryhmän kaupassa missä tahansa päin Suomea, mutta jos oot liittyny Rovaniemellä, ja asut Helsingissä niin kannattaa varmaan vaihtaa oman alueen osuuskauppaan jäsenyys, että tulee oikiat bonustiedotteet/tarjoukset.

Yhteistyössä