Voiko S-korttia käyttää työmatkoilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietoa kellään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Periaatteessa ei. Käytännössä kyllä, JOS maksat itse ensin hotellin ja firma maksaa matkalaskussa sen sitten perästä sinulle. Jos taas menee suoraan laskutukseen, niin ei mitenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Periaatteessa ei. Käytännössä kyllä, JOS maksat itse ensin hotellin ja firma maksaa matkalaskussa sen sitten perästä sinulle. Jos taas menee suoraan laskutukseen, niin ei mitenkään.


No joo, tuota en tajunnut... kun oon aina maksanut itse :ashamed:
 

Yhteistyössä