Voiko s-bonukset sada jälkikäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllähän ne onnistuu laittaa jälkikäteen,mutta eriasia sitten suostutaanko siihen(jos olette seuraavana päivänä menossa kauppaan vaatimaan bonuksia,niin ja kuitinhan tarvii...). Jos oli tuttu myyjä,niin sitten varman onnistuu...

[QUOTE="niina";23494039]No kyllähän ne onnistuu laittaa jälkikäteen,mutta eriasia sitten suostutaanko siihen(jos olette seuraavana päivänä menossa kauppaan vaatimaan bonuksia,niin ja kuitinhan tarvii...). Jos oli tuttu myyjä,niin sitten varman onnistuu...[/QUOTE]

No tuskin se nyt yhdestä myyjästä on kiinni, mikä noinkin ison ketjun käytäntö on ja mitä laitteet mahdollistavat.

Mun mielestä ei voi..tällä viikolla oli kuningaskuluttajassa just noista etukorteista ja ihan kuin se olis siinä sanonut että jos korttia ei kassalla ole niin etuja ei voi jälkikäteen saada. Eikö tuo koske sitten bonuksia?

[QUOTE="mamma";23494041]Voi siinä tapauksessa jos kaupassa asioidessasi pyysit myyjältä merkinnän kuittiin bonuksista, eli siis korttisi ei syystä tai toisesta ollu kaupassa mukana.[/QUOTE]

Näin meilläkin on toimittu

Mulla on ainakin prisman kassalla kerran ehdotettu, että tulisin samana päivänä kortin ja kuitin kanssa infoon niin saan bonukset, kun kassalla sanoin unohtaneeni kortin kotiin kun sitä kysyttiin. En kyllä mitenkään edes kysynyt voiko niitä saada jälkikäteen .

Bonuksen voi saada jälkikäteen siinä myymälässä jossa olet asioinut ja mikäli olet pyytänyt kuittiin merkinnän että bonus tullaan jälkikäteen hakemaan. Korjausta ei tarvitse tehdä saman päivän aikana, mutta saman kuukauden kuluessa kylläkin, jotta bonusosto ohjautuu oikealle kuulle. Selvensikö?

Se onnistuu tosiaan siten, että pyytää ko.kassalta kuittauksen, että bonus on jäänyt saamatta, ja sitten vie sen kuitin&kortin mahdollisimman pian sinne kauppaan, saman kuun aikana, jolloin ne bonukset voidaan lisätä kortille.

[QUOTE="mamma";23494041]Voi siinä tapauksessa jos kaupassa asioidessasi pyysit myyjältä merkinnän kuittiin bonuksista, eli siis korttisi ei syystä tai toisesta ollu kaupassa mukana.[/QUOTE]

näin meilläkin, saman kuun aikana olen käynyt samassa kaupassa kuitin ja s-kortin kanssa

Kyllä itse olen saanut noin viikon päästä.. Jumbon prismassa ei kirjannut bonuksia (niillä sirukorttilukijoilla) kun maksettiin toisella sirukortilla, soitin samanapäivänä ja pyysi tulemaan kuitin kanssa infoon. Tiedä sitten oliko joku vika niiden laitteissa, mutta sanoi kyllä että saa ne kuittia vastaan.
Näkeehän sen siitä alkuperäisestä kuitista ettei ole bonuksia kirjattu...

[QUOTE="mailis";23494432]Kyllä itse olen saanut noin viikon päästä.. Jumbon prismassa ei kirjannut bonuksia (niillä sirukorttilukijoilla) kun maksettiin toisella sirukortilla, soitin samanapäivänä ja pyysi tulemaan kuitin kanssa infoon. Tiedä sitten oliko joku vika niiden laitteissa, mutta sanoi kyllä että saa ne kuittia vastaan.
Näkeehän sen siitä alkuperäisestä kuitista ettei ole bonuksia kirjattu...[/QUOTE]

Niinhän siitä näkee,mut vois olla ihan hyvää bisnestä kerätä vanhoja kuitteja,joille ei oo saanu bonusta ja käyä hakemas niille bonukset omiin nimiin...

Niinhän siitä näkee,mut vois olla ihan hyvää bisnestä kerätä vanhoja kuitteja,joille ei oo saanu bonusta ja käyä hakemas niille bonukset omiin nimiin...

ei kukaan nyt niin tyhmä ole ja msitä niitä keräis mukamas. Jos ens viikola käyn maito-ostoksilla, voisin samalla ne bonukseni otttaa. En mä nyt ajateelutkaan mitään monta kuukautta vanhoja asioita, vaan tänän unohtui, jos en vielä tälle kuulle sais, tuosta kun bonuskia tulee aika paljon.

Yhteistyössä