voiko rumempaa pukua olla

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
:x

Mä oon suosinut Lenneä siksi, että se on harvoja oikeasti euroopassa valmistavia firmoja, mutta jos tuollaista kuosia olisi koko kausi täynnä, niin en mä nyt ihan mitä tahansa osta. Oon valinnut yleensä yhden yksivärisen takin (punainen/oranssi)...

Pitäisiköhän pistää myös Lennelle palautetta, että puuvillavuori on epäkäytännöllinen...

"vieras"
ap luulee, että nuo värit on tehty myyntiin johonkin toiseen maahan....

Onneksi mallistossa on myös rauhallisia värejä! Minusta ovat kuitenkin parempia kuin Reimat ja hinnassakin on kymmenien eurojen ero!

:x

Mä oon suosinut Lenneä siksi, että se on harvoja oikeasti euroopassa valmistavia firmoja, mutta jos tuollaista kuosia olisi koko kausi täynnä, niin en mä nyt ihan mitä tahansa osta. Oon valinnut yleensä yhden yksivärisen takin (punainen/oranssi)...

Pitäisiköhän pistää myös Lennelle palautetta, että puuvillavuori on epäkäytännöllinen...

terrier
täytyypä sanoa, etten ikinä ole nähnyt kaunista lastenhaalaria. yleensäkkin lastenvaatteet ovat aivan hirveitä, ja vaikka niitä kauniita ja tyylikkäitä (sopien silti lapsille eikä tehden heistä pikkuaikuisia) jossain myynnissä olisikin niin ei vanhemmilla ole aikaa tai kykyä lapsiaan kauniisti puettaa.

ekan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ekan äiti;21946035:
Mä oon ainakin tykännyt. Meillä oli viime talvena Lennen toppapuku ja nyt syksyllä välikausipuku. Talveksi toivottovasti saan Lennen toppapuvun.
Lisään vielä, että jonkun muun kuin tuon linkin puvun.

"vieras"
Kismett: Lennen puvut ovat tosi laadukkaita ja edullisia moneen muuhun verrattuna. Meillä 3 lasta on käyttänyt Lenneä, Reimaa, Travallea, Tickettiä, Minymoa ja mitähän vielä. Reima häviää 5-0 Lennelle. Viime kevät ja talvi on ollut Reimaa, Remua ja Lenneä haalarina sekä kaksiosaisena. Kulumisessa en juuri ole eroa huomannut, meillä tosin "rauhalliset" lapset. Puvut lähtevät kiertoon tosi hyväkuntoisina kaikki. Reimatecin ISO miinus on hinta.

Mitä tohon yllämainittuun haalareiden kauneuteen/rumuuteen tulee, niin itse ostin tytölle tälle talvelle myös Lennen haalarin. En nyt tähän hätään löydä kuvaa mistään, mutta mun mielestä se on nätti sekä henkarissa että tytön päällä.

Se on semmonen frillahaalari, joka on oikein pikkutyttömäinen. :D

[QUOTE="vieras";21946093]Kismett: Lennen puvut ovat tosi laadukkaita ja edullisia moneen muuhun verrattuna. [/QUOTE]

Sen meidän vk-puvun normihinta oli n.80e, ei minusta mikään ihan halpa. Edullisempiakin löytyy :)

Kiva jos on ihan ok merkki, uusi tuttavuus mulle.

"Vieras"
Minusta tuo on ihan hauska ja värikäs, tyylikäs ei ehkä mutta pitääkö lasten olla niin hirveän tyylikkäitä lumessa peuhatessaan? Nuo värit piristävät pimeässä kaamoksessa.

Yhteistyössä