Voiko rippijuhliin laittaa mustat "suorathousut"caprit ja valkoiset juhla-avokkaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voi todellakin. Koruilla ja laittamalla hiukset lopputulos on takuulla tarpeeksi siisti. Miksi ihmeessä siistit caprihousut eivät kävisi?

Ehkä nyt johonkin häihin ei olisi tarpeeksi juhlava asu, mutta rippi- ja ylppärijulhiin menee ihan heittämällä.

• Tykkää
Reactions: Tuhkimo81
Ihan varmasti voi. Valkoiset kengät mustien housujen kanssa ei ehkä ole parhaimman näköinen ratkasu, mutta kokonaisuushan siinä ratkaisee.
Enemmän miettisin että onko se tunika riittävän juhlava.

Mä tykkään laittaa rippijuhliin jotain vähän juhlavampaa, näin kesällä se on yleensä joku kaunis mekko. Kiva olla nättinä silloin kun on toisen tärkeä päivä. Meillä on nyt kahtena seur. viikonloppuna rippijuhlat, ostin uuden mekon ja aion mennä molempiin samalla mekolla.
Juhlat eri paikkakunnilla eikä mitenkään yhteisiä tuttuja, eipä haittaa senkään puolesta.
Kampaajalla käyn tänä viikonloppuna, värjätään, leikataan ja tehdään kampaus. Väri ja leikkaus (pitkä tukka) säilyy kyllä ensi viikonkin kemuihin :D

Itse en ole mekko/hameihmisiä, joten siksi ajattelin noita capreja, ovat kuitenkin kesäisemmät, kuin pitkät suorathousut.
Lähinnä ajattelin noiden valkoisten avokkaiden sopivuutta mustien caprien kanssa.

Kyllä valkoinen kenkä periaatteessa sopii mustan kanssa.
Jos sulla on hyviä / juhlavia asusteita, niin kai siitä juhlavan sitten saat. Vaikea sanoa, kun ei voi nähdä kokonaisuutta.

Jos olet housuihmisiä, niin onko tullut kokeiltua pitkää hametta? Se on usein kotoisa housuihmisenkin mielestä.

Itse en noita polvihousuja :D ainakaan juhla-asuina arvosta. Ehkä ehtisit sovittelemaan vielä pitkää hametta, vähän laskeutuvaa materiaalia voisi olla ehkä...?
Kimallusta...?

Yhteistyössä