Jellicat is having a ball Aktiivinen jäsen 15.11.2008 1 090 0 36 12.01.2009 #2 Yäk en laittais! :| Mieluummin ilman suolaa.
V vieras Vieras 12.01.2009 #4 no en kyllä laittais,mut nyt vasta ku tän luin ni tajusin että eilen unohin omasta riisipuurosta suolan kokonaan,eikä kyllä maistanu yhtään.
no en kyllä laittais,mut nyt vasta ku tän luin ni tajusin että eilen unohin omasta riisipuurosta suolan kokonaan,eikä kyllä maistanu yhtään.
D Darwinin leski Aktiivinen jäsen 28.12.2005 23 971 0 36 12.01.2009 #5 Hyi kauhee, älä pistä Ei sinne tarvii välttämättä ollenkaan suolaa.
S ss Vieras 12.01.2009 #6 Taidan kuitenkin lähtee kauppaan, kun ei taida naapurissakaan ketään olla kotosalla. En taida uskaltaa kokeilla aromisuolaa, vois olla erikoinen makuelämys.. Kiitti!
Taidan kuitenkin lähtee kauppaan, kun ei taida naapurissakaan ketään olla kotosalla. En taida uskaltaa kokeilla aromisuolaa, vois olla erikoinen makuelämys.. Kiitti!