voiko rasvapatti oireilla näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja flow
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Ja sä tiesitkin mut niin hyvin..! Just! Ei sullakaan ole käytöstapoja. Lopetan!

kyllä sun viesteistä näkee että ajattelet mustavalkosesti. mulla on hyvät käytöstavat, ja osaa ajatella asioita toistenki kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Leikkauksesta kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Alkuperäinen kirjoittaja Leikkauksesta kysyn:
Mä oon menossa ison rasvapatin leikkaukseen. Osaako kukaan kertoa toimenpiteestä?

Osaa. Eli eli. Puhdistus, puudutus siististi joko lidokaiinilla tai lidokaiini-adrenaliini -yhdistelmällä. Tehdään viilto alueelle ja sieltä vapautetaan se rasvakasvain poies ja sitten siististi ompeleet siihen ja tulee nätti. Eikä käy kipeää. Puudutus ikävin vaihe ja kestää muutaman sekunnin se "kipuvaihe". Jälkisärkyihin voipi napata kipulääkettä. That's it.

Kiitos... kai ne antaa diapamia tmv. ennen leikkausta? mielummin tietysti suoneen..

Harvoin annetaan ennen rasvapattien poistoa Diapamia tai ylipäätään bentsolääkkeitä suun kautta tai suoneen. Korkeintaan poikkeustapauksissa, jos potilas on erittäin pelokas/levoton. Tähystykset on aivan eri asia ja niissä monesti annetaan lyhytvaikutteista bentsoa ja kipulääkettä tarvittaessa suonensisäisesti.

Ja tarvittaessa sitä Diapamia voidaan ihan suun kautta esim. nestemäisenä tai tablettina antaa, jos patin poisto muutoin käy hankalaksi. Kivuton juttuhan se on, kun hyvin puudutellaan.

Yhteistyössä