Voiko rasvapatti aiheuttaa kihelmöintiä tai kipuilua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
Mulla on jalkapöydällä pieni herneen kokoinen patti, joka muljuu kun sitä liikuttelee. Välillä se on hieman arka ja siitä säteilee lievää kipua. Nyt siitä säteilee kihelmöintiä... Sen patin saa ihan nostettua sormien väliin. Lääkäri tutki sen sormin syksyllä ja sanoi että jos ei häviä parissa kuukaudessa niin ultrataan. Nyt odottelen ultraan aikaa... Patti on ollut mulla puolisen vuotta. Voiskohan kyseessä olla vaaraton rasvapatti? Pelottaa vähän mikä se on...

Minulla oli olkavarressa alle tässä taannoin sentin patti, joka säteili kipua käteen ja kainaloon. Pelkäsin hirveästi ja olin jo hautajaisia suunnittelemassa, kun vihdoin uskalsin lääkärille. Vakuutus minulla oli, joten ultrattiin ja jopa nivelestä otettiin minun pyynnöstäni röntgen, kun nivelkin näytti silmissäni turvonneelta.. Tutkimuksissa ei näkynyt mitään, mutta patologin lausunnossa osottautui angiolipoomaksi (verisuonilipoomaksi), joka voikin olla kivulias, vaikka ei olekaan pahanlaatuinen. Eli todennäköisesti on joku vastaava, kuin että olisi pahanlaatuinen.

[QUOTE="vieras";22872211]Minulla oli olkavarressa tässä taannoin sentin patti, joka säteili kipua käteen ja kainaloon. Pelkäsin hirveästi ja olin jo hautajaisia suunnittelemassa, kun vihdoin uskalsin lääkärille. Vakuutus minulla oli, joten ultrattiin ja jopa nivelestä otettiin minun pyynnöstäni röntgen, kun nivelkin näytti silmissäni turvonneelta.. Tutkimuksissa ei näkynyt mitään, mutta patologin lausunnossa osottautui angiolipoomaksi (lipoomaksi, jossa kasvaa verisuonia), joka voikin olla kivulias, vaikka ei olekaan pahanlaatuinen. Eli todennäköisesti on joku vastaava, kuin että olisi pahanlaatuinen.[/QUOTE]
Korjattu teksti.

Yhteistyössä