C
cheese
Vieras
saako raskausaikana syödä leipäjuustoa? tekisi mieli hakea kaupasta, mutten viitsi lähteä hakemaan ennenku tiedän saako sitä syödä vai ei
ei hajuukaan onko valmistettu pastoroitu..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Eikö kaupan leipäjuusto valmiseta pastoroidusta maidosta?
ja kotonakin tehtyn voi syödä (tankkimaitoon tehty) jos sen on eka keittäny tarpeeksi kuumaksi sen maidon.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Eikö kaupan leipäjuusto valmiseta pastoroidusta maidosta?
ja kotonakin tehtyn voi syödä (tankkimaitoon tehty) jos sen on eka keittäny tarpeeksi kuumaksi sen maidon.
Kaikki listeriabakteerit eivät välttämättä tuhoudu kuumennuksessakaan ja tietyt tuotteet ovat alttiimpia listerialle kuin muut... Nuo tuorejuustot mm. kuuluvat niihin. Tietenkin riski on pieni ja jokainen itse päättää, miten toimii.
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:Eikö kaupan leipäjuusto valmiseta pastoroidusta maidosta?
Kaikki listeriabakteerit eivät välttämättä tuhoudu kuumennuksessakaan ja tietyt tuotteet ovat alttiimpia listerialle kuin muut... Nuo tuorejuustot mm. kuuluvat niihin. Tietenkin riski on pieni ja jokainen itse päättää, miten toimii.
Aivan. ja mä syön just sitä mieli tekee! Juon vaikka tankkimaitoa jos haluan.Tosin maha ei kestä sitä.