J
juuli
Vieras
Jos on esim yhdynnässä seuraavana päivänä menkkojen loppumisen jälkeen, onko raskautuminen silti mahdollista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AIHA:Mulla esikoinen sai alkunsa heti menkkojen jälkeen. Oli meinaan ovis silloin kp 6 jo....
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi:tätä mietin itsekin ja tulin siihen tulokseen, että oon aika varma millon aina on ovulaatio joten olen huoletta viikon ainankin menkkojen jälkeen harrastellu tai kaksikin.. ja sit kun tiedän ovulattion loppuneen ennen siis kuin menkat alkaa niin olen taas harrastellu. Pillerit tosiaan aloitan seuraavien menkkojen alkamispäivänä. En kuitenkaan raskaaksi halua tulla.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ei voi:tätä mietin itsekin ja tulin siihen tulokseen, että oon aika varma millon aina on ovulaatio joten olen huoletta viikon ainankin menkkojen jälkeen harrastellu tai kaksikin.. ja sit kun tiedän ovulattion loppuneen ennen siis kuin menkat alkaa niin olen taas harrastellu. Pillerit tosiaan aloitan seuraavien menkkojen alkamispäivänä. En kuitenkaan raskaaksi halua tulla.
mut kun ne siittiöt voi elää siellä elimistössä viikonkin.. aika riskiä toi 1-2 (!) viikkoa menkoista sekstailu. ja ovulaatio voi olla jossain kierrosta jopa 2 kertaa eli kun luulit että on ohi, niin tärppää..