V
vieras
Vieras
Teen siis kattilassa. Vieraita tulossa ja uuni rikki. Yleensä teen öljyyn mutta sekin loppu enkä ehdi kauppaan enään tässä välissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Voi tehda, olen tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mihis ne sitten tehdään jos ei voihin, ei mulla ainakaan ole kiinni palanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mihis ne sitten tehdään jos ei voihin, ei mulla ainakaan ole kiinni palanu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Palaa pohjaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mihis ne sitten tehdään jos ei voihin, ei mulla ainakaan ole kiinni palanu![]()
Kasviöljyssä olen aina tehnyt.
Miten poppareita tehdään uunissa? En ole ikinä kuullutkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta kun ei ole sitä öljyä! Siihen oon yleensä tehnyt, mutta nyt pitäis keksiä jotain muuta.
Mitä muuta nopeaa voi tehdä ilman uunia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teen siis kattilassa. Vieraita tulossa ja uuni rikki. Yleensä teen öljyyn mutta sekin loppu enkä ehdi kauppaan enään tässä välissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Luulisin, että kirkastettuun voihin pystyisi paremmin.
Alkuperäinen kirjoittaja bethy:ja mikrossain voi tehdä joitain leivonnaisia,
itse en kyllä ole koskaan tehnyt....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Luulisin, että kirkastettuun voihin pystyisi paremmin.
Ja mitähän se on??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Luulisin, että kirkastettuun voihin pystyisi paremmin.
Ja mitähän se on??
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Luulisin, että kirkastettuun voihin pystyisi paremmin.
Ja mitähän se on??
intialaiset ainakin käyttää sitä..
jos oon ymmärtäny oikein niin se voi sulatetaan ja kuumennetaan ja kuoritaan se vaahto pois pinnalta.
se on kirkastettua