VOIKO PENIsiliini v-pen tai burana 600mg vaikuttaa?

• Viestiketjun aloittaja muru
  • Ensimmäinen viesti
muru
eli eilen olin hammasleikkausksessa ja mulla on lääkkeinä v-pen penisiliini ja burana 600mg ja imetän vauvaa(7viikkonen)voiko vaikuttaa jotenkin vauvaan?esim tehdä uneliaaksi..tuntuu meinaan et nukkuu tuo vauva vaan nyt vai pitäskö epäillä et on kipee tms??apua!!

ap
juuh kunhan pelästyin kun tää mun neitin on viimeset 5vkoa nukkunu max 12h/vrk ja nyt on ollu 12h aika n 3h hereillä=(mut pirteä ja ilonen on hereillä ollessaan..josko nyt sit vaan tankkais unta ja ehkä meikkä valvotaan ensi yö=)

viisuriko läks?
Tuskin siitä on kyse. Molempia lääkkeitä saa käyttää turvallisesti imetyksen aikana.

Ja vauvat tosiaan nukkuvat paljon. Kyllä se vauva kertoo jos on kipeä. Vauvat on siitä käteviä että niiden epämukavaa oloa ei voi olla huomaamatta!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
kai kerroit siellä hammaslääkärissä että imetät?
tottahan toko six määräsivät penisiliiniä eikä antibiootteja ja buranaa eikä panacodia(kysyin lastenlääkäriltä eilen neuvolassa ja sanoi että ei mis tapauksessa panacodia niinku ennen vanhaa syötiin vaan että buranaa)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juuh kunhan pelästyin kun tää mun neitin on viimeset 5vkoa nukkunu max 12h/vrk ja nyt on ollu 12h aika n 3h hereillä=(mut pirteä ja ilonen on hereillä ollessaan..josko nyt sit vaan tankkais unta ja ehkä meikkä valvotaan ensi yö=)
Noin mäkin säikyin kun meidän paljon valvovalle poitsulle tuli tollanen unikausi :D

Yhteistyössä