Voiko PAS onnistua?

IVF:n tuoresiirrosta plussa, joka oli tuulimuna. Sen jälkeen tehty 3 PAS:ia, joista nega, ens kierrosta 4 PAS ja sen jälkeen on vielä yhteen PAS:iin alkioita jäljellä. Ja luonnolliseen kiertoon tehty.

Kiitos kaikille kokemuksian jakamisesta ; antaa toivoa tulevaan PASiin.

Mulla IVFssa viljelty jo 5pv ennen siirtoa, 6 kaveria odottaa pakkasessa - ja itse odotan etta paasee taas tosi hommiin...

Tietaako kukaan etta viljellaanko viela 5pv alkioita sulatuksen jalkeen niiden jakautumisen varmistamiseksi!? Olen ymmartanyt etta blastokystat eivat kovin hyvin kesta sulattamista.

1. IVF:n kolmas ja neljäs PAS toivat plussat (sitä ennen ei haamunhaamua), mutta molemmat valitettavasti kesken. Olivat kahden alkion siirtoja ja ainakin toisessa, ehkä jopa molemmissa oli käytössä alkionkuorenavaus. Mulla oli osassa pakastetuista alkioista todella paksu kuori. Tuohon neljänteen PASsiin meni viimeiset huurunenät.

2. IVF:n tuoresiirrosta tuli myös plussa ja nyt odotellaan rv 19. Jälleen kahden alkion siirto, kuorenavausta en muista olleen tällä kertaa. Yksi sikiö matkassa.

Vastasinkin jo tuonne toiseen ketjuun,mutta meillä nimenomaan PASeista on syntyneet lapset ICSIn tuoresiirrosta alkoi tuulimunaraskaus. Meillä Pakastettiin kaikki alkiot 2pv ikäisinä ja kun sulatettiin viljeltiin vielä vuorokausi,jolloin toinen jakautui hitaasti ja toinen oli 8 soluinen. Tämä 3pv 8 soluinen on nyt tempperamenttinen 2v. Nyt toisessa pasissa kävi täysin samoin,paitsi siirretty alkio oli 7 soluinen ja nyt menossa rv 15+5. Eli paseillakin voi onnistu,ehdottomasti!

• Tykkää
Reactions: Nyppy

Yhteistyössä