voiko päähän monta kertaa lyömisestä olla seurauksia?

• Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
illan provo. jos ei ole, niin olet ap viimeisimmän viestin perusteella maailman tyhmin ihminen.

*menempä hakkaamaan naapurin naisen kun valitti mulle roskista pihalla, hänen vikahan se sitten on, ja ansaitsi sen.. *
ei tuo ajattelu tapa että on oma vika jos mies lyö, tee ihmisestä tyhmempää! ymmärrät mistä on kyse jos joskus miehen pahoinpideltäväksi joudut, ihminen keksii automaattisesti selitystä asialle omista tekemisistään ja mitä luultavammin vielä mies niitä oikein listaa.

huoh
Alkuperäinen kirjoittaja aropupu:
Mitä väliä sillä on, koska on edellisen kerran lyöny. Tyypillistä oikeen. Ei se sen kultamussukan vika ole, minä ärsytin, ei se selvinpäin lyö vaan sillon, kun on humalassa. Näitä on kuultu ja nähty vaikka kuinka monta. Ja osa lähtee vasta ruumissäkissä. Mikä saa naisen sietämään tollasta paskaa? Missä on kuuluisat suomalaiset itsenäiset naiset!
ei kyse ole itsenäisyydestä, mutta pidemmän päälle itsetunto laskee nollaan ja alistut automaattisesti, syytät itseäsi kaikesta jne. vaikka alunperin olisitkin ollut se vahva nainen!

joojoo
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
illan provo. jos ei ole, niin olet ap viimeisimmän viestin perusteella maailman tyhmin ihminen.

*menempä hakkaamaan naapurin naisen kun valitti mulle roskista pihalla, hänen vikahan se sitten on, ja ansaitsi sen.. *
ei tuo ajattelu tapa että on oma vika jos mies lyö, tee ihmisestä tyhmempää! ymmärrät mistä on kyse jos joskus miehen pahoinpideltäväksi joudut, ihminen keksii automaattisesti selitystä asialle omista tekemisistään ja mitä luultavammin vielä mies niitä oikein listaa.
eli mies= kuningas.

ja onhan se muuten niiiiin ihq!! :heart: :heart:

ei se lyö jos en anna aihetta, eix nii? onhan se nyt vähintään nyrkin arvosta jos mies ei esim. löydä sukkiaan. :) :heart:

tottelevainen ja kuuliainen vaimo on osamme. :heart:

sori ap, mutta lasten alistaminen perheväkivallalle on käsittämättömän huonoa vanhemmuutta.

itse olen joutunut katselemaan lapsen silmin, kun isäpuoli kuristi äitiäni. ja vittu mulle ei tule IKINÄ kukaan mies tekemään niin!

ota nyt nainen itseäs niskasta kiinni, ja opi arvostamaan itseäsi! muuten sua ei erota jostain kynnysmatosta. tai turhasta ötökästä. ei itsetuntoa= ei ihmisarvoa.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mitä väliä sillä on, koska on edellisen kerran lyöny. Tyypillistä oikeen. Ei se sen kultamussukan vika ole, minä ärsytin, ei se selvinpäin lyö vaan sillon, kun on humalassa. Näitä on kuultu ja nähty vaikka kuinka monta. Ja osa lähtee vasta ruumissäkissä. Mikä saa naisen sietämään tollasta paskaa? Missä on kuuluisat suomalaiset itsenäiset naiset!
ei kyse ole itsenäisyydestä, mutta pidemmän päälle itsetunto laskee nollaan ja alistut automaattisesti, syytät itseäsi kaikesta jne. vaikka alunperin olisitkin ollut se vahva nainen!
tarviiko olla niin vitun nössö, että jää sen ekan kerran jälkeen odottamaan uutta kertaa? sillon kun sen itsetunnon vielä pitäis olla edes rippeinä jossain?

typeriä naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kun ei ole provo uskokaa
Okei, leikitään, että uskotaan B) .
Asiahan tuli kaiketi selväksi, että päähän usein kohdistuneista iskuista voi olla haittaa. Ja kertaluontoisestakin ainakin psyykkistä haittaa, jos ei fyysistä. Väkivaltaan ei kannata ikinä alistua vaan hakea apua.
Nythän tää ketju voikin rauhassa tippua, vai mitä :xmas:

ap
olen myös nuorena seurannut äitini ja isäni humalaisia tappeluita,millon isä kuristi äitiä ja millon lait lnteli:( ja päätin ettei ikinä mulle tee kukaan mutta tässä sitä ollaan:(

ll
olen myös nuorena seurannut äitini ja isäni humalaisia tappeluita,millon isä kuristi äitiä ja millon lait lnteli:( ja päätin ettei ikinä mulle tee kukaan mutta tässä sitä ollaan:(
hehheh. jos toi ois totta et ois ikinä ees langennu väkivaltaiseen mieheen. niihin kehittyy tutka kun on sitä joutunut seuraamaan.

tai sit olet tosiaan typerin akka olemassa. anna olla jo, sait huomiota, et saanut ketään puolellesi. mene paapomaan miestäsi, ja muista antaa pillua. mieshän tulee pahalle päälle jos ei vähintään suihin ota, ja muista näyttää nauttivalta. muuten on sit ihan oma vikasi jos mies lyö. :xmas:

Mitä väliä sillä on, koska on edellisen kerran lyöny. Tyypillistä oikeen. Ei se sen kultamussukan vika ole, minä ärsytin, ei se selvinpäin lyö vaan sillon, kun on humalassa. Näitä on kuultu ja nähty vaikka kuinka monta. Mikä saa naisen sietämään tollasta paskaa? Missä on kuuluisat suomalaiset itsenäiset naiset! Ja osa lähtee vasta ruumissäkissä!
selvinpäin oli.mä vaan tiedän etten pärjäisi lasten kanssa yksin
No varmasti pärjäät

Yhteistyössä