Älä hyvä ihminen alistu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole provo..olen vain alistunut
Älä hyvä ihminen alistu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole provo..olen vain alistunut
ei tuo ajattelu tapa että on oma vika jos mies lyö, tee ihmisestä tyhmempää! ymmärrät mistä on kyse jos joskus miehen pahoinpideltäväksi joudut, ihminen keksii automaattisesti selitystä asialle omista tekemisistään ja mitä luultavammin vielä mies niitä oikein listaa.Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:illan provo. jos ei ole, niin olet ap viimeisimmän viestin perusteella maailman tyhmin ihminen.
*menempä hakkaamaan naapurin naisen kun valitti mulle roskista pihalla, hänen vikahan se sitten on, ja ansaitsi sen.. *
ei kyse ole itsenäisyydestä, mutta pidemmän päälle itsetunto laskee nollaan ja alistut automaattisesti, syytät itseäsi kaikesta jne. vaikka alunperin olisitkin ollut se vahva nainen!Alkuperäinen kirjoittaja aropupu:Mitä väliä sillä on, koska on edellisen kerran lyöny. Tyypillistä oikeen. Ei se sen kultamussukan vika ole, minä ärsytin, ei se selvinpäin lyö vaan sillon, kun on humalassa. Näitä on kuultu ja nähty vaikka kuinka monta. Ja osa lähtee vasta ruumissäkissä. Mikä saa naisen sietämään tollasta paskaa? Missä on kuuluisat suomalaiset itsenäiset naiset!
eli mies= kuningas.Alkuperäinen kirjoittaja huoh:ei tuo ajattelu tapa että on oma vika jos mies lyö, tee ihmisestä tyhmempää! ymmärrät mistä on kyse jos joskus miehen pahoinpideltäväksi joudut, ihminen keksii automaattisesti selitystä asialle omista tekemisistään ja mitä luultavammin vielä mies niitä oikein listaa.Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:illan provo. jos ei ole, niin olet ap viimeisimmän viestin perusteella maailman tyhmin ihminen.
*menempä hakkaamaan naapurin naisen kun valitti mulle roskista pihalla, hänen vikahan se sitten on, ja ansaitsi sen.. *
tarviiko olla niin vitun nössö, että jää sen ekan kerran jälkeen odottamaan uutta kertaa? sillon kun sen itsetunnon vielä pitäis olla edes rippeinä jossain?Alkuperäinen kirjoittaja huoh:ei kyse ole itsenäisyydestä, mutta pidemmän päälle itsetunto laskee nollaan ja alistut automaattisesti, syytät itseäsi kaikesta jne. vaikka alunperin olisitkin ollut se vahva nainen!Alkuperäinen kirjoittaja aropupu:Mitä väliä sillä on, koska on edellisen kerran lyöny. Tyypillistä oikeen. Ei se sen kultamussukan vika ole, minä ärsytin, ei se selvinpäin lyö vaan sillon, kun on humalassa. Näitä on kuultu ja nähty vaikka kuinka monta. Ja osa lähtee vasta ruumissäkissä. Mikä saa naisen sietämään tollasta paskaa? Missä on kuuluisat suomalaiset itsenäiset naiset!
Okei, leikitään, että uskotaan B) .Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun ei ole provo uskokaa
hehheh. jos toi ois totta et ois ikinä ees langennu väkivaltaiseen mieheen. niihin kehittyy tutka kun on sitä joutunut seuraamaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen myös nuorena seurannut äitini ja isäni humalaisia tappeluita,millon isä kuristi äitiä ja millon lait lnteli ja päätin ettei ikinä mulle tee kukaan mutta tässä sitä ollaan
No varmasti pärjäätAlkuperäinen kirjoittaja ap:selvinpäin oli.mä vaan tiedän etten pärjäisi lasten kanssa yksinAlkuperäinen kirjoittaja aropupu:Mitä väliä sillä on, koska on edellisen kerran lyöny. Tyypillistä oikeen. Ei se sen kultamussukan vika ole, minä ärsytin, ei se selvinpäin lyö vaan sillon, kun on humalassa. Näitä on kuultu ja nähty vaikka kuinka monta. Mikä saa naisen sietämään tollasta paskaa? Missä on kuuluisat suomalaiset itsenäiset naiset! Ja osa lähtee vasta ruumissäkissä!
miksei tähän oo kukaan vastannu eilen!!! tää on ihan selvä oire aivotärähdyksestä! toivottavasti ap on kunnossa!Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt alkanu pyörryttää ja oksettava olo..aivotärähdys?
miksei tähän oo kukaan vastannu eilen!!! tää on ihan selvä oire aivotärähdyksestä! toivottavasti ap on kunnossa!Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt alkanu pyörryttää ja oksettava olo..aivotärähdys?