Voiko ovistestin plussaan luottaa?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pliiiis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pliiiis?

Vieras
Sen tiedän ja olen lukenut että ei välttämättä näytä plussaa vaikka ovis olisikin. Mutta siis sain plussan vasta kp 21 :O !!!, voiko siihen luottaa että on "oikea plussa"? Minulla on säännöllinen kierto ollut aina 28-31 Eli eikö tuo ovis olisi auttamattomasti liian myöhään? Snyyf:(
Olen kuullut että myös lh- huippu voisi kieliä pco:sta mutta mitään oireita ei pco ole. Minulla on myöskin ennestään kaksi lasta.
Tikutin kyllä hyvissä ajoin jo kierron alkupäiviltä, ja tosiaan aamupäivällä sain plussan, ilmesty tikkuun jo alle 5min. Illalla viiva oli jo haalistunut pikkuisen. Tikut on loppu mutta onko mun kroppa "epäkunnossa"?

yleensä mun ovisoireet on limat ja toispuoleinen nippailu. Nyt ei koko kierrossa limoja, eilen tuli vähän ja tuol alavattas oli semmoinen paineentunne...lievää menkkakipuilua, voiko tommonen olla " ovistuntemus"

Niin siis mä tarkoitin tuolla "oikealla"plussalla siis ihan ovisplussaa, en mitään raskausplussaa...siihen mulla on kyllä tuol kaapissa omat testit;)

Mitä muuta nuon myöhäinen ovis voisi tarkoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siis mä tarkoitin tuolla "oikealla"plussalla siis ihan ovisplussaa, en mitään raskausplussaa...siihen mulla on kyllä tuol kaapissa omat testit;)

mä luulin et sä meinaat et se ois nyt raskausplussa... :D eli siis asiaan... voihan se ovis tulla vähän myöhässäkin... mul ainakin välil on ovis myöhässä, en tiiä mist johtuu.... varmaan mun kohdalla siitä kun viime raskaudesta on niin vähän aikaan... eli on kroppa vielä sekasin edellisestä raskausdesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Lust:

mä luulin et sä meinaat et se ois nyt raskausplussa... :D eli siis asiaan... voihan se ovis tulla vähän myöhässäkin... mul ainakin välil on ovis myöhässä, en tiiä mist johtuu.... varmaan mun kohdalla siitä kun viime raskaudesta on niin vähän aikaan... eli on kroppa vielä sekasin edellisestä raskausdesta...

no ei munkaan edellisestä raskaudesta oo hirveen kauaa...onko noin lyhyestä luteaalivaiheesta mahdollista raskautua?

Alkuperäinen kirjoittaja Lust:

juu, huomasin itekkin vähä harhaanjohtavan otsikon:D sori:)

Uusimmat

Yhteistyössä