A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:Kyllä se voi näyttää ja näyttääkin! :heart: Apteekista saa ja tilaamalla netistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:netistä saa 5 tai 6 ovulaatiotestiä ja samassa paketissa 3 raskaustestejä 3, maksavat muistaakseni 11,90
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:http://www.babyplus.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Jylha/Products/20
Nyt olen tehnyt 5 pvää ennen ja nyt myös rtestissä plussan alkua :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut jos mulla on menkat tulossa kahdn viikon pääsät ja huomen kumminkin testaan millon ovis. niin voisko toi jo näyttää jos oon raskaana??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras(2):Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut jos mulla on menkat tulossa kahdn viikon pääsät ja huomen kumminkin testaan millon ovis. niin voisko toi jo näyttää jos oon raskaana??
Ei!
Sulla on ovulaatio, ovulaatiotestillä näät mahdollisesti ovulaation. Juu, ovulaatiotesti voi näyttää raskauden, mutta silloin olet raskautunut jo edellisen kuukautiskierron aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja viersa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras(2):Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut jos mulla on menkat tulossa kahdn viikon pääsät ja huomen kumminkin testaan millon ovis. niin voisko toi jo näyttää jos oon raskaana??
Ei!
Sulla on ovulaatio, ovulaatiotestillä näät mahdollisesti ovulaation. Juu, ovulaatiotesti voi näyttää raskauden, mutta silloin olet raskautunut jo edellisen kuukautiskierron aikana.
sii rahat menee hukkaan. kiva. vittu!! enkö saa mistään tietääolevan raskaana vai en???
Alkuperäinen kirjoittaja viersa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras(2):Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut jos mulla on menkat tulossa kahdn viikon pääsät ja huomen kumminkin testaan millon ovis. niin voisko toi jo näyttää jos oon raskaana??
Ei!
sii rahat menee hukkaan. kiva. vittu!! enkö saa mistään tietääolevan raskaana vai en???
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja viersa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras(2):Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut jos mulla on menkat tulossa kahdn viikon pääsät ja huomen kumminkin testaan millon ovis. niin voisko toi jo näyttää jos oon raskaana??
Ei!
Sä taidat olla sama ap kun tossa toisessa ketjussa![]()