R
"rakastan"
Vieras
Ollaan oltu yhdessä vasta 3 vuotta, mutta aiemmissa suhteissani rakoilu on alkanut 1,5 vuoden tienoilla - on molemmin puolin "kyllästytty". Nyt kuitenkaan mitään tälläistä ei ole näkyvissä. Olemme menneet naimisiin, saaneet esikoisen ja yritämme toista lasta. Taloudellinen tilanne on miehen opiskelun takia heikko, mutta korjaantunee vuoden sisään. Minä aina uudestaan näen mieheni ihanana, upeana miehenä, jota saan rakastaa ja joka rakastaa mua. Ulkonäkö ei enää olekaan pääasiassa (mulla ollu aina ulkonäköpaineita), mies jaksaa rakastaa mun jokaista raskausarpeakin. Toki on mua kauniimpia, mutta mä olen miehelleni paras. Ja se katse, kun hän tulee kotiin yliopistolta joka päivä. Rakkautta se on.
Riidelläänkin tosi paljon, mutta sovitaan aina ennen iltaa tai viimeistään aamulla. Mulla ei kävis mielessäkään, että mies pettäisi mua. Ei se petä. Enkä mä petä sitä.
Voiko tälläinen jatkua ja jatkua? Kertokaa, te pitkään naimisissa olleet :heart:
Riidelläänkin tosi paljon, mutta sovitaan aina ennen iltaa tai viimeistään aamulla. Mulla ei kävis mielessäkään, että mies pettäisi mua. Ei se petä. Enkä mä petä sitä.
Voiko tälläinen jatkua ja jatkua? Kertokaa, te pitkään naimisissa olleet :heart: