Voiko omaan mieheen rakastua aina uudestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rakastan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rakastan"

Vieras
Ollaan oltu yhdessä vasta 3 vuotta, mutta aiemmissa suhteissani rakoilu on alkanut 1,5 vuoden tienoilla - on molemmin puolin "kyllästytty". Nyt kuitenkaan mitään tälläistä ei ole näkyvissä. Olemme menneet naimisiin, saaneet esikoisen ja yritämme toista lasta. Taloudellinen tilanne on miehen opiskelun takia heikko, mutta korjaantunee vuoden sisään. Minä aina uudestaan näen mieheni ihanana, upeana miehenä, jota saan rakastaa ja joka rakastaa mua. Ulkonäkö ei enää olekaan pääasiassa (mulla ollu aina ulkonäköpaineita), mies jaksaa rakastaa mun jokaista raskausarpeakin. Toki on mua kauniimpia, mutta mä olen miehelleni paras. Ja se katse, kun hän tulee kotiin yliopistolta joka päivä. Rakkautta se on.

Riidelläänkin tosi paljon, mutta sovitaan aina ennen iltaa tai viimeistään aamulla. Mulla ei kävis mielessäkään, että mies pettäisi mua. Ei se petä. Enkä mä petä sitä.

Voiko tälläinen jatkua ja jatkua? Kertokaa, te pitkään naimisissa olleet :heart:

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
Toivotaan, että voi. Meillä takana 9v, välillä huonompia aikoja, välillä parempia mutta yhdessä ollaan :) Erilaista tämä toki jo on mitä silloin alussa, mutta se lienee täysin luonnollista.

Kyllä voi rakastua :)
Meillä on heinäkuussa 8 hääpäivä, kyllä sitä tuntuu että toiseen rakastuu yhä uudestaan. :heart:

Elokuussa meille tulee täyteen 15v yhteistä matkaa ja mä olen ainakin umpirakastunut. Aina ei ole yhtä ihanaa, mutta huonot ajat on kannattanut aina jaksaa. Sitten on taas tiedossa auringonpaistetta ja ruusuntuoksua.

Kyllä! Alamäkiä toki tulee ja menee, mutta rakkaus voi säilyä jos sitä vaalii ja kunnioittaa toista, HALUAA rakastaa ja on onnekas.

Terveisin 17 vuotta yhdessä, teininä menty yhteen ja keskellä hektistä lapsiperhe-elämää.

• Tykkää
Reactions: rockyroad
[QUOTE="rakastan";26545695]Ihana kuulla :heart: Nytkin vain koko ajan odotan, että ovi käy ja mies tulee kotiin :) Jännää miten tällästä ei oo ollu aiemmin, ja nyt tuntuu sellanen ihana läikähdys aina rinnassa kun miehen näkee :)[/QUOTE]

Kyllä mulla vielä 18 yhteisen vuoden jälkeen läikähtää rinnassa, kun näen mieheni :heart: Joskus on ikävä ihan vaan työpäivan aikana. Tosin kyllä mä voisin sen joskus ampua vaikka kuuhun, mutta enpä ole itsekään ihan helpoimmasta päästä ihmisiä :snotty: Meillä mahtuu vuosien varrelle kaikennäköistä, mutta kaikki on vaan lujittanut tätä. Olen jo monta kertaa rakastunut uudelleen mieheeni ja aina se on ollut yhtä ihanaa :)

No sää oot löytänyt sen oikean :)

Mä uskon tohon, että voi. Ja niin sen pitää mennäkin. Oon ollut miehen kans nyt 6 vuotta, meilläkin on lapsi ja häät tulossa. Välillä voi olla pitkiäkin huonoja aikoja ja riidellään ja tuntuu, ettei tästä tuu mitään.. mutta jotenki oon oppinut, että se rakkaus ku ei oo se pelkkä tunne. Sitten tulee taas niitä hyviä ja onnellisia aikoja. Toki onhan niitäki unelmapareja, joilla menee aina hyvin eikä oo mitään draamaa. Mutta en ymmärrä ihmisiä, jotka luovuttaa heti, kun vähän aikaa menee perseelleen.

Musta oli tosi ihana, kun mies selosti, mitä olivat kaveriporukassa jutelleet. Harvoin puhuvat tunteista tai parisuhteista äijäporukalla, mutta olivat valistaneet erästä kaveriaan, joka on sellainen tuuliviiri eikä oikeen parisuhteet toimi... yks heistä oli miehekkäästi todennut, että pitää vaan jaksaa ne huonot vaiheet. Että vaikka olis kaks vuottaki paskaa, niin sitte taas voi olla viis vuotta ihan mahtavaa. Semmosta se vaan on.

Meillä nyt 15v yhteistä taivalta takanapäin ja vielä monta monta toivottavasti edessäpäin...välillä on onnea ja hurmosta, välillä riitaa ja matalapainetta...semmosta se vaan on, vuosiin mahtuu paljon kaikenlaista. Lapsia meillä on neljä ihanaa mussukkaa. Arki on sitä tavallista mutta tuttua ja turvallista. Kyllä rakkaus on mun mielestä tahdon asia ja tahtoa tarvitaan pitkässä suhteessa. Kyllä rakastaa voi aina vaan jos tahtoo! :)

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo 18 vuotta, olimme ihan teinejä, kun aloimme seurustelemaan. Naimisissa olemme ehtineet olla jo 12 vuotta. Elämään on mahtunut yhtä ja toista, mutta kertaakaan emme ole edes harkinneet eroa. Välillä arki on todella raskasta kahden pienen kanssa ja elämä on niin kiireistä, ettei toista ehdi huomioida tarpeeksi. Ja voi sitä onnea ja autuutta, kun edes silloin tällöin pääsee kaksin jonnekin. Silloin sitä oikeasti huomaa, kuinka rakas toinen on ja kuinka sitä voi rakastua uudelleen ja uudelleen. Kaiken tämän arkihässäkän kuitenkin "kestää", kun tietää helpompien vuosien olevan tulossa. Eihän sitä ikinä voi tietää, mitä kiemuroita tulevaisuus tuo tullessaan, mutta eiköhän kaikesta selviä, kun molemmat sitä tahtoo.

[QUOTE="rakastan";26545695]Ihana kuulla :heart: Nytkin vain koko ajan odotan, että ovi käy ja mies tulee kotiin :) Jännää miten tällästä ei oo ollu aiemmin, ja nyt tuntuu sellanen ihana läikähdys aina rinnassa kun miehen näkee :)[/QUOTE]

Tuttu tunne, yhessä ollaan oltu yli 9 vuotta, ensiviikolla 8 hääpäivä.
Kyllä sitä välillä oikein pysähtyy katsomaan miestä ja silloin se ihana rakastava
läikähdys rinnassa tuntuu. :) :heart:

Toki joskus on pieniä riitoja, sehän kuuluu vaan elämään, mutta äkkiä ne unohtuu, kun sovitaan, halataan ja pussataan taas. :)

Yhteistyössä