Voiko olla repäisykipuja jos ei ole raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toiveikas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toiveikas"

Vieras
Nyt on 4 viikkoa edellisten menkkojen alusta ja muutamana päivänä on tuntunut kovia repäisykipuja, samanlaisia kuin viime raskaudessa. En muista kuinka aikaisin kivut alkoivat viime kerralla. Me yritetään lasta ja ollaan sekstailtu joka toinen päivä eli raskaus on mahdollinen.

Tiedän että repäisykivut voivat alkaa hyvin aikaisessa vaiheessa mutta tietääkö kukaan voiko niitä olla jos EI ole raskaana? :)

Mulla on niitä juuri ennen menkkojen alkamista, mutta selvästi voimakkaampia ne ovat rv 4-6 :)

Mulla ei yleensä ole, siis jotain ihan pientä voi tuntua joskus mutta nyt sohvalta nousu voi aiheuttaa kauheat vihlaisut ja eilen sänkypuuhissa tuntui myös lievää kipua samoissa kohdissa. Ja viime raskaudessa juuri sohvalta nousu toi aina ne kovat vihlonnat, ei sellaisia ole muutoin ollut :)

[QUOTE="a p";27444732]Mulla ei yleensä ole, siis jotain ihan pientä voi tuntua joskus mutta nyt sohvalta nousu voi aiheuttaa kauheat vihlaisut ja eilen sänkypuuhissa tuntui myös lievää kipua samoissa kohdissa. Ja viime raskaudessa juuri sohvalta nousu toi aina ne kovat vihlonnat, ei sellaisia ole muutoin ollut :)[/QUOTE]

Kuulostaa hyvältä :D

[QUOTE="a p";27444770]Jee :D Niin mustakin. Tosin viime raskaudessa mulla oli pitkä lista selviä oireita ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt edes alkaa. Nyt ei ole ollut muuta kuin tämä... : /[/QUOTE]

Oletkos lämpöjä seuraillut? :)

[QUOTE="a p";27444794]En ole... Voiko niitä enää tässä vaiheessa mittailla? Ja kuinkas se tapahtuu?[/QUOTE]

Antahaan se vähän osviittaa, jos tiedät mikä peruslämpösi on suunnilleen :) Itselläni on peruslämpö 36,5 ja raskauden olen todennut jo ennen testiä aamulämmöstä, joka on ollut koholla (37.2)

[QUOTE="a p";27445074]Ok, täytyy huomenaamulla muistaa mitata :) Tiedän normaalilämpöni. Kuinkahan kauan ne lämmöt pysyy koholla?[/QUOTE]

Melko pitkään, suurimmalla osalla lähelle raskauden puoliväliä tai sen yli :)

Yhteistyössä