voiko olla raskausmyrkytys?

Jo ton perusteella että päätä särkeny jo kolmatta päivää ja oksettaa niin menisin itse jo heti lääkäriin, tai soittaisin neuvolaan että ottavat heti multa pissikokeen ja verenpaineen!

kun odotin esikoista niin silloin ihan loppu ajasta alkoi mulle tulla raskaus mysrkytystä, ja nyt jännitän sitten tämän kakkosenkin kohdalla että mitä se loppu vaiheessa sitte taas on..
 
Mulla ei ole turvotusta...vauva ollut aika hiljainen pari päivää...tuntuu kyllä välillä liikeitä että hengissä on varmasti. Mulla tosiaan huomenna aamulla neuvola ja neuvolaan soitin niin sanoi että katsotaan sitten huomenna. Soitin äippäpolille niin sanoi että kaikenlaisia kulkutauteja liikkeellä ettei kyllä vaikuta raskausmyrkytykseltä kun ei turvotusta. viikkoja nyt 37+5.
 
Edellisessä raskaudessa mulla oli viikkoja 38alkoi koskea päähän ja tuli huono olo... menin päivystykseen sieltä synnärille siellä ottivat osastolle seurasivat tilanetta verenpaine ok valkuainen välillä oli + ja välillä ei mutta silti käynnistivät synnytyksen.. sitten tyttö syntyi viikolla 39+4 kiireellisellä sektiolla.. =) kannattaa vain mennä...muuten eivät ota kantaa.. mulla koski vaan päähän ja turvotti...
 
kävin pikasesti neuvolassa kun on tossa 5min ajomatkan päässä..verenpaine oli hyvä ja pissa puhdas joten ei sitten ole raskausmyrkytystä vaan muuten vaan huono olo..olis nyt sitten jo merkki synnytyksestä niin ei tarvitsis enää kärsiä.
 

Yhteistyössä