vaikka monta testiä näyttäis negaa?ja menkat myöhässä paljon.
mietin vaan että pitäisköhän mennä lääkäriin kun ei menkkoja tuu ja testit vaan negaa
mietin vaan että pitäisköhän mennä lääkäriin kun ei menkkoja tuu ja testit vaan negaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:Ei välttämättä... Kaverilla on vähän samanmoinen juttu... Testit näytti negaa ja kuukautiset oli hirveän jälessä.... parit kuukautiset jäi pois välistä... Mut sitten homma alko taas luistaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Mulla näytti 4 testiä negaa, mutta ultrassa paljastu totuus: raskaana olin.
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Mulla näytti 4 testiä negaa, mutta ultrassa paljastu totuus: raskaana olin.
milloin menit lääkäriin?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Mulla näytti 4 testiä negaa, mutta ultrassa paljastu totuus: raskaana olin.
milloin menit lääkäriin?
Tais olla 4kk:n jälkeen, ku menkat oli myöhässä.
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:selvisikö syy että miksi testit näytti negaa?