Voiko olla raskaana, vaikka menkat tuli ja on hiukka niukempaa??? VASTAUKSIA.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä....

Vieras
Eli menkat alko, viikon myöhässä. Niukempaa vuotoa mutta vuotoa kestäny 4päivää.
Häpyluun yläpuolelta turvoksis ja pinkeä maha ja jotenkin välillä pientä vihlontaa ja pistelyä pari kertaa päivässä tuolta alhaalta mahasta?

taidat olla todella juniori vielä?
sen voin kertoa että me täällä EI OLLA mitään selvänäkijöitä. mistä hitosta me voidaan tietää oletko sä paksuna...
mene vaikka apteekkiin hakemaan testi ens hätään

juu siis no en ole juniori, olen 25v. Itselläni loppui vaan viime raskauksissani kuukautiset kuin seinään. Ja siksi kysyn täällä kun monet muutkin kysyvät, kysyinki voinko olla? onko jollai kokemuksia??

No mun mielestä sun kysymys ei olisi sama. Tietenkin jos minulla olisi auto, voisin ehdotella vikoja. Mutta kaipasin vain kokemuksia, ei ollut tarkoitus saada vittumaisia kommentteja, mutta kiitos kaunit sinulle.

Mulla piti menkat alkaa 13 päivää sitten. Tein 3 päivää sitten raskaustestin ja se näytti positiivista ja samana päivä alkoi kuitenkin sitten menkat,joten vähän mietityttää olenko raskaana vai en???

samaa olen itsekin miettinyt;siis että miksi tänne aina eksyy joku vittuilemaan ja tylysti vastailemaan?:olapsiaiheinen palstahan tämä on ja äitejä on,joten toki tänne tulee tultua kysymään toisten kokemuksia itseään koskettavasta aiheesta!ei tänne tarvitse tulla kertomaan että joo oot raskaana vaan nimenomaan kertomaan jos vaikka on samankaltaisia kokemuksia!ja varsinkin jos eka lapsi tulossa ni kyllä se mieltä askarruttaa ja ei kaikkea tiedä,kuten ei kokeneempikaan!
joten jos on pakko vittuilla,ni tehkää se muualla!

samaa olen itsekin miettinyt;siis että miksi tänne aina eksyy joku vittuilemaan ja tylysti vastailemaan?:olapsiaiheinen palstahan tämä on ja äitejä on,joten toki tänne tulee tultua kysymään toisten kokemuksia itseään koskettavasta aiheesta!ei tänne tarvitse tulla kertomaan että joo oot raskaana vaan nimenomaan kertomaan jos vaikka on samankaltaisia kokemuksia!ja varsinkin jos eka lapsi tulossa ni kyllä se mieltä askarruttaa ja ei kaikkea tiedä,kuten ei kokeneempikaan!
joten jos on pakko vittuilla,ni tehkää se muualla!

juuri näin!

ja vielä itse asiaan kommenttini - itselläni kävi niin, että raskaustesti negatiivinen ja parin päivän päästä alkoi menkatkin ihan normaalisti. tästä muutama päivä ja verikokeesta todett positiivinen raskaustestin tulos, oli kohdun ulkopuolinen. silloin sitten sairaalassa lääkäri sanoi, että lkuraskaudessa erilaiset vuodot ovat tavanomaisia, myös niissä onnistuneissa raskauksissa.

Minä en ikävä kyllä ymmärrä miksi pitää palstalaisilta tulla kyseleen, koska jokainen varmasti ymmärtää että on monenlaisia kokemuksia ja omaan tilanteeseen saa vastauksen vain tekemällä sen raskaustestin tai hakeutumalla lääkäriin.

[QUOTE="Vierailija";24309789]Mulla piti menkat alkaa 13 päivää sitten. Tein 3 päivää sitten raskaustestin ja se näytti positiivista ja samana päivä alkoi kuitenkin sitten menkat,joten vähän mietityttää olenko raskaana vai en???[/QUOTE]

todennäköisesti ihan alkuraskauden keskenmeno. Pahoittelen.

Mulla oli niukat kuukautiset, ihan ajallaan ja kesti jotain neljä päivää. En silloin ajatellut, että olisin raskaana, mutta parin viikon päästä tuli jostain syystä epäilys ja tein testin, ja olin raskaana.

[QUOTE="vieras";24309929]Minä en ikävä kyllä ymmärrä miksi pitää palstalaisilta tulla kyseleen, koska jokainen varmasti ymmärtää että on monenlaisia kokemuksia ja omaan tilanteeseen saa vastauksen vain tekemällä sen raskaustestin tai hakeutumalla lääkäriin.[/QUOTE]

kysymyshän kuuluikin, että "voiko olla..." ja vastaus on että voi. piste.