M
mietinpä vaan syvällisiä
Vieras
Mitäs mieltä olette, voiko olla oikeasti onnellinen jos riidellessä sanoo toiselle kauheita asioita? Haukkuu ja mollaa, sanoo semmoisia joiden tietää varmasti loukkaavan toista. Toinen ei ikinä sano pahasti.
Riidan jälkeen ei anteeksi pyydellä. Pahasti sanotut vaan kääntyy puheissa toisin päin. esim. vihaa sydämen pohjasta->rakastaa yli kaiken.
Riidattomana aikana haukkujakin on tyytyväinen elämäänsä. Ja ainakin luulee toisenkin olevan.
Mitä tää oikeesti on? Haukkujan huonoa itsetuntoa, rajojen hakua vai mitä?
Riidan jälkeen ei anteeksi pyydellä. Pahasti sanotut vaan kääntyy puheissa toisin päin. esim. vihaa sydämen pohjasta->rakastaa yli kaiken.
Riidattomana aikana haukkujakin on tyytyväinen elämäänsä. Ja ainakin luulee toisenkin olevan.
Mitä tää oikeesti on? Haukkujan huonoa itsetuntoa, rajojen hakua vai mitä?