Voiko olla noin ääliö mies?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tipsukka

Vieras
eli pyysin äijält ruokarahaa ku oma äippäraha tulee vasta ens to..no ei antanu ku näki pari anttilan laskua..huus että ei pidä varaa olla tilata jos ei rahaa ruokaan!! HALOO..yksinkö mun pitä meiän 4 lasta ruokkia??kai sitä nyt voi joskus jotai ostaa(lapsille nekin oli tilattu)..ite saanu herran aikoihin mitää kivaa..ukko meinaa sai vielä ylimäärästä rahaa 4000? tos maanantaina...40? anto ruokaan sillon...itellä on 2 vesijettii ja kaljaa ostaa joka pvä ..mua alkaa risoo pikku hiljaa tää meitin rahapolitiikka!menisin vaik heti töihin mut vauva vasta 1kk..........

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Siis käitinkö mä nyt oikein?? Elättekö te siis yhdessä (=samassa taloudessa) ja sun pitää pyytää ruokarahaa :o

juu naimisis siis ollaan.erosin kerran jo miehestä(virallisesti) mutta viime syklsynä uudestaa mentii yhteen..oli ehkä virhe =(

no sepä se..en haluais sietääkään..noloo ku joutunu pyytää rahaa lainaks että saa muksuille ruokaa..kyl mul asuntohakemus TAAS vetämäs..mut ei se niin herkkuu yksinhuoltajanakaan olla(olin silloin ku odotin kolmatta lastamme)

:o meilä tuo 40 riittäis just parin päivän ruokii..oiskos ruokakauppareissut miehen heiniä jonkin aikoo ;) lista kätteen ja tätä tarvitaa, ett huomois mitä oikeesti kuluu.toivon kyll ett Porvoosta tuulis tämmösen asian kans

Alkuperäinen kirjoittaja tota:
Mitäs se ukko syö? Jääkaapin valon vai? ...vai eikai se niin itsekäs ole, että käy itse grillillä?

no kyl se joskus on menny hakee pitsaa itelee jos on tullu kotiin ja ei ookaan ollu ruoka valmiina...mut eipä se multa ja lapsilt kysy otettasko me...kaikki kyl sanoo että jättää pitäs tuo äijä'...no hiljaa hyvää tulee.....

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
:o meilä tuo 40 riittäis just parin päivän ruokii..oiskos ruokakauppareissut miehen heiniä jonkin aikoo ;) lista kätteen ja tätä tarvitaa, ett huomois mitä oikeesti kuluu.toivon kyll ett Porvoosta tuulis tämmösen asian kans

joo se 40? meniki heti samal kauppareissul ku piti ostaa tuttelit ja vaipat..eipä siit paljoo sit jäänykä.moni ei vois uskoa mun ukosta tota..se on niin fiksu ja filmaattinen että..ja pah

Tyypillinen esimerkki miehestä joka käyttää rahaa hallitsemiskeinonaan ja alistamismielessä. saa luultavasti jotain tyydytystä siitä, että joudut pyytämään ja kerjäämään rahaa, olet siis hänen vallassaan. sairasta! Hyvät naiset, älkää koskaan, ikinä suostuko tähän. Hankkikaa ammatti ja työpaikka ennen lapsia, pieni pesämuna jne.

Mitäs se ukko syö? Jääkaapin valon vai? ...vai eikai se niin itsekäs ole, että käy itse grillillä?

Siis meillä tosiaan kattelis vaan valoo jos ei anna rahaa! Yhteisiähän ne lapset on! Ei sun kuulu yksin niitä ruokkia!
Laitahan vähän opetusta tai ulos!

Alkuperäinen kirjoittaja ahistaa:

Siis meillä tosiaan kattelis vaan valoo jos ei anna rahaa! Yhteisiähän ne lapset on! Ei sun kuulu yksin niitä ruokkia!
Laitahan vähän opetusta tai ulos!

oon mä kiristänykin avioerol ja sitä se raukka pelkää että jos nyt lähden veisin hänen rahat ym.. =)täs tapaukses voisin tehdäkin vaikken ilkee olekaan........Kunpa tietäsitte mitä muuta oon saanu kestää hänen taholta...mä oon varmaan jonkin sortin masokisti sit...

Anteeksi nyt vaan, mutta ei oo pelkästään isännän vika, jos elämä on tuollaista. Miksi suostut tuollaiseen? Onhan sullakin joku oikeus ja erikoisesti vastuu lapsista.

En ikinä suostuisi tuolla tavoin kynnysmatoksi.

Yhteistyössä