Voiko olla närästystä jo heti heräämisen jälkeen, vaikkei ole syönyt edes vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Raskaana olen vähän yli puolivälin ja yhtäkkiä tänä aamuna alkoi kova ylävatsapoltto. Sitä ei ole, jos seison aivan tikkusuorana, mutta pienikin kumarrus niin on tukalaa.

Ei ole ennen ollut närästystä, joten en tiedä voisko tää olla sitä. En kyllä tunnista, että ois juuri rintalastan takana eikä mitään röyhtäysjuttuja ole.
Ärsyttävää, anyway!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskaana olen vähän yli puolivälin ja yhtäkkiä tänä aamuna alkoi kova ylävatsapoltto. Sitä ei ole, jos seison aivan tikkusuorana, mutta pienikin kumarrus niin on tukalaa.

Ei ole ennen ollut närästystä, joten en tiedä voisko tää olla sitä. En kyllä tunnista, että ois juuri rintalastan takana eikä mitään röyhtäysjuttuja ole.
Ärsyttävää, anyway!

raskaana se on mahdollista. läpi yön popsin närästyslääkettä kuin karkkia..
koeta kestää!

Kyllä närästää voi jo aamustakin. Närästys ei aina aiheuta mitään röyhtäilyjä, ja eri ihmisillä se ylipäätään tuntuu erilaiselta. Joillakin sietämättömänä poltteluna, joillakin kirvelynä, joillakin happamina röyhtäisyinä. Tunne voi olla kurkussa, ylävatsalla, ruokatorvessa jne.
Tsemppiä! Jos kovin pahalta tuntuu, ota rennietä. Ja juo piimää, se on ainakin mulla auttanut kohtalaisesti (maitotuotteet yleensäkin voivat auttaa, jos ei kovin pahasti närästä).

Yhteistyössä