Voiko olla näin vaikeeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
tuntuu et kaikki kaatuu taas niskaan..ja pilaan lasteni elämän jne..ja mieheni..kuten pilasin edellisenkin.. oon niin paska ja ymmärtämätön ihminen... mieheni on kipeä, siis vatsataudissa, ja suutuin siitä hänelle eilen..tai no en nyt suuttunut mutta ei huvittanut puhua koko iltana..en osaa suhtautua mitenkään jos joku on kipeä... nyt mies haukkui minut ihmeelliseksi..ja sitä varmaan olenkin. Lapset on taas ihmeissään kun vaan itken ja en jaksa mitään. raskaanakin olen... kaikki kärsii aina minun takiani.. tuntuu että tää elämä ei oo mua varten...

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Ihan kuin minun näppiksestä. Jee, meitä on kaksi itsekästä, kieroutunutta ja huonon itsetunnon omaavia. :(

Oletko hakenut jostain jotain apua? kun tuntuu että ei oikeasti kohta jaksa enää... pilaan vaan kaiken aina.

jos on omassa lapsuudessa vähätelty tai jopa haukuttu, kun on sairas, niin helposti jää se päälle. katkaise se asenne aivan ekana. sitten teet listan kaikesta, mikä on elämässä hyvin ja lopetat sen vinkumisen.

Alkuperäinen kirjoittaja viera:
jos on omassa lapsuudessa vähätelty tai jopa haukuttu, kun on sairas, niin helposti jää se päälle. katkaise se asenne aivan ekana. sitten teet listan kaikesta, mikä on elämässä hyvin ja lopetat sen vinkumisen.

No lapsuus oli ihan hyvä. Mutta sen muistan että sellaista muistikuvaa ei ole että äiti olisi joskus pitänyt sylissä tai silittänyt tai mitään.. siksi en ehkä itsekkään osaa..en tiedä..

Älä välitä noista mollaajista. Ei kannata jäädä suremaan noitten takia. Ei muutakun neuvolassa puhut, jos olo sitten helpottais. Mä luulen, että toi raskaus aika on monelle rankkaa aikaa. Ainakin mulle oli. Tuntui, että pää levisi joka minuutti...huh. Ne hormonit...tsemppiä.. :hug:

Yhteistyössä