voiko olla mahdollista? että vajaa 7viikkoiselle vauvalle on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äipsä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun poika alko armottoman kuolaamisen 2kk ja alaikenessä näkyi valkoiset hampaiden päät. Ne kuitenkin puhkesivat 8kk jota enteili viikkojen kränä ja kuolasi järkyttävästi. Viikko ennen puhkeamista ei syöny juur mitään ja kaiken vaan tunki suuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Voi olla mahdollista. Ikenet turpoaa, jotkut "kuolaa" enemmän, nenä voi vuotaa, maha voi mennä löysälle, lämpöä nostaa :) Riippuu paljolti lapsesta :)

voi luoja.. :laugh:

"hei mä tiedän kaikesta kaiken"
"riippuu paljolti lapsesta.. no vittu ÄLÄ!!! huh mikä muija.

villiveikkaus. sulla vaan yksi lapsi ja luulet nyt olevasi äiti teresa (joka todellisuudessa nuokin tiedot kysynyt joltain muulta)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi olla mahdollista. Ikenet turpoaa, jotkut "kuolaa" enemmän, nenä voi vuotaa, maha voi mennä löysälle, lämpöä nostaa :) Riippuu paljolti lapsesta :)

villiveikkaus. sulla vaan yksi lapsi ja luulet nyt olevasi äiti teresa (joka todellisuudessa nuokin tiedot kysynyt joltain muulta)

Oho, ja edellinen vastaaja vain yritti auttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

en ymmärrä tätä vastaajaa!

Yhteistyössä