voiko olla mahdollista?!auttakaa, mahdollinen raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heelp

Vieras
menkat oli viime kuun puoli välissä viimeksi. Sen jälkeen seksiä oli ilman ehkäisyä pari kertaa.
Kysymys kuuluu, jos oisin raskautunut, voiko olla mahdollista että NYT JO maha kasvaa? :O Turvotusta tms.?
Vai olenko muka parissa viikossa lihonut muuten vaan vatsan kohdalta, että paita ei kunnolla mene päälle mitä pidin menkkojen aikaan :O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja älä pelkää:
No tuskin kasvaa vauvan takia. Monesti menkatkin saattavat turvottaa ja toki lämpimät kelit.

niin mutta voiko näin paljo?

En tiedä turvotuksen määrää. Mulla voi paino hypähtää JOPA 5kg lämpimällä kelillä hieman ennen menkkoja. Jotenkin myös hieman suolaisempi ruoka maistuu tuolloin, jolloin turvotusta tulee enemmän. Menkkojen jälkeen se tasaantuu.

Eli voi hyvin olla turvotusta.

jos sulla ei ole lapsia aikaisemmin, niin vielä suuremmalla todennäköisyydellä mahdollinen vauva ei turvotuta!

Ekasta lapsesta en muista, mutta toisen raskauden alussa huomasin jo ennen kuin menkat oli myöhässä tms.että vatsa jotenkin oli isomman oloinen tai turvonnut alhaalta. Olen tosi hoikka että pienenkin muutoksen huomaa, ja raskaustesti näyttikin sitten plussaa. Oli heti alusta asti jotenkin painon tunnetta vatsassa.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:
Ekasta lapsesta en muista, mutta toisen raskauden alussa huomasin jo ennen kuin menkat oli myöhässä tms.että vatsa jotenkin oli isomman oloinen tai turvonnut alhaalta. Olen tosi hoikka että pienenkin muutoksen huomaa, ja raskaustesti näyttikin sitten plussaa. Oli heti alusta asti jotenkin painon tunnetta vatsassa.

1lapsi on jo ennestään, silloin ei ollut tällasta :O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:

1lapsi on jo ennestään, silloin ei ollut tällasta :O

mulla taas itsellä kaksi lasta ja lukuisia keskenmenoja. mulla ainakin samalla tavalla toinen loppuun mennyt raskaus kun viimeisin keskenmenokin turvotti kovasti alamahaa. tuli iso kova pallo ja kun raskaus meni kesken niin vuodon mukana pehmeni mahakin niin, että kun vuoto loppui maha oli normaali. eli joo, mulla vaikka raskauksia takana kymmenkunta niin edelleen raskaus turvottaa kovasti alamahaa ja lantio tuntuu erikoiselle jo muutama päivä hedelmöittymisestä

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
enpä usko et vauva masu kasvais noin nopeasti :) turvotusta varmaanki.. Mulla menossa rv 19 eikä vieläkään ole "kunnon masua" :)

Onko ensmäinen? Mulla ekasta oli vielä viikolla 15 tavalliset vaatteet päällä, tokasta jo nyt 14 viikkolla laitoin ä-housut. Kun maha on kerran venynyt ja jos ei oo lihaksia treenannut hyvin niin maha pullottaa aiemmin.

Uusimmat

Yhteistyössä