voiko olla limatulppa? kuva on......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettititiititit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs tossa nyt on niin ällöttävää! Naisiahan tässä melkein kaikki ollaan! ja moni vielä äiti itsekin. Itse vedin syvään henkeä, ennen kuin katsoin, eikä tuo ollut lähellekään niin paha kuin oletin.

Itsekin olen äiti ja olen aina ihmetelly näitä limatulppa juttuja. En ole tiennyt mikä se on ja miltä näyttää. Ilmeisesti liittyy jotenkin synnytykseen.. Kai sit on taas jotain menny ihan ohi,koska mun synnytys käynnistettiin..

On se kumma tosiaan, että samassa tilassa/saman kokeneet/samaan tilaan haluavat ihmiset yökkivät ja sanovat, että on ällöä. Samalla tavalla se teidän kohdallanne on ollut/tulee olemaan "ällöä". Jos teitä niin inhottaa raskaana olevan naisen alapääasiat, olisitte voineet olla linkkaamatta ja katsomatta kuvaa. Harkita samalla, onko omalla kohdalla valmis kestämään tuollaiset limatouhut.
Omasta mielestäni hyvä, että joku uskaltaa laittaa kuvaa nettiin, ja kysyä asiasta, koska niin moni tuota limatulppa-asiaa miettii. Ja oli hienovaraista laittaa varoitus kuvan laadusta (vaikkei se vastannut "todella ällö", "hyi helv" kommentteja"), plussat siittä. :) Ja tosiaan, limatulpaltahan tuo näyttää!

Näyttäisi olevan limatulppaa. Tuollaista vuotoa on itsellä tullut monta viikkoa hiljalleen ennen synnytystä. Kerran on koko limatulppa mennyt kerralla ja se oli kyllä melkonen möllykkä. Heti sen perään meni lapsivedet. Eli tuommoista voi hyvin tulla monta viikkoa, voi olla veristäkin välillä, eikä silti tarkoita muuta kuin että kohdunkaula ja suu pikkuhiljaa valmistautuvat synnytykseen. Synnytyksesi ei siis tuon takia välttämättä ala vielä viikkoihin, ole ihan huoletta sen suhteen. :)

Yhteistyössä