Voiko olla aamupahoinvointia ilman raskautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömpsis

Vieras
Elikkäs tilanne on tämän näkönen; synnytyksestä aikaa päälle 5kk, eikä menkat oo vielä alkanu, mut nyt on alkanu tulee ihan kummallista pahoinvointia. Se iskee aina sillon ku on nälkä ja aamulla tietty kaikkein pahimpana. Voiko olla todellista, että odottaisin, kun ei olla edes paljoo touhuiltu synnytyksen jälkeen..!? Onko kellään ollu pahoinvointia ilman, että olis ollu raskaana? Ja siis aina jos vähänkään on nälkä... Tuntuu silti turhalta tehdä testiä, ku en oikeen voi uskoa että oisin raskaana... hmm...

Mulla on aina jos oon ehtinyt liian nälkäiseksi, tai jos joudun heräämään liian väsyneenä. Esim. aikoinaan kun töissä aamuvuoro alkoi klo 6, mulla oli silloin aina pahoinvointia ja työkaverit luuli että tulin krapulassa töihin.

on ollut molempien lasten jälkeen samanlaista ja jopa yökkäilin tietyistä hajuista. mutta olen todennut jälkeenpäin että on johtunut silkasta väsymyksestä. toki testi kannattaa tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Eiköhän se yksi touhuilukerta ilman ehkäisyä riitä jos on oikein ajoitettu. Ei siihen paljoa tarvita. :D Oletteko käyttäneet ehkäisyä?

Ei. eikä haittais vaikka odottaisin, mut en vaan jotenki voi uskoa... 8) Ehkä tää on ihan normaalia nälkään ja verensokerin laskuun liittyvää pahoinvointia, jota ei oo kyl koskaa aiemmin ollu... Paitsi tietty raskausaikana. :) Jos tää tästä pahenee tms, nii kai se testi täytyy sit tehä. Varsinki jos maha alkaa kasvaa. :D

Uusimmat

Yhteistyössä