Voiko oireettomana plussata?

Otsikko kertookin kaiken eli voiko täysin oireettomana plussata IVF/ICSI/PAS:n jälkeen?

Tätä olen nyt täällä pohtinut, kun meneillään on pp9 PAS:ssa. Kaksi keskinkertaista/hyvää alkiota siirretty, eikä lähes koko piina-aikana ole ollut juuri mitään sen ihmeempiä oireita. Lugeja ja Zumenoneja käytän, mutta edes ne eivät tunnu aiheuttavan mitään oireita.

Onko kellään raskautuneella kokemusta siitä, ettei olisi ollut juuri minkäänlaisia oireita ja silti olisi + pärähtänyt testiin?

Kati pp9
 
Moikka!

Mulla oli Clomit käytössä ja raskauduin 3. kierrosta, Mulla on aina ollut kovia kuukautiskipuja noin viikko ennen menkkoja. Näin oli tälläkin kerralla. Mitään tavallisuudesta poikkeavaa oiretta ei ollut ja en olisi tiennyt olevani raskaana ilman positiivista testiä. Testin jälkeen kuukautiskivut vain jatkuivat ilman vuotoa. Sain ekan haamuviivan erittäin herkkään (10mIU) testiin dpo 10 muistaakseni. Raskausoireet kuten pahoinvointi alkoi vasta noin viikko plussatestistä.
 
Todellakin voi! Itse olin varma negasta. Plussausaamuna oli vähän painostava olo vatsassa ja ihan pienen hetken mietin että voisinko muka olla raskaana. Mutten uskonut kun vasta testin tehtyäni. Mutta ennen sitä en sitä tosiaan uskonut. Rinnat mulla oli kipeät mutta koska ne oli kipeytyneet jo puregon-pistoksien aikaan niin en pitänyt sitä oireena. Ja menkkamaista juilintaa oli munasarjoissa useita päiviä ennen testiä. Ja pp13 mun vatsaa alkoi yllättäen koskea tosi kovaa, samalla tavalla kun menkat alkaa. Sanoin miehelle, että no niin nyt ne alkaa ja ryntäsin vessaan. No menkat ei alkanut mutta ajattelin että ne selvästi tekee tuloaan. Minä ajattelin aiemmin että jos on raskaana niin kai sen pakostakin jotenkin tuntee tai vaistoaa. Olin tosiaan aivan väärässä, onneksi.
 
Niin ja pidän peukut ja varpaat pystyssä sulle että plussaat :heart: :heart: Muistan kun itsekin ajattelin jo pp7 että eipä ole oireita ja että voisiko muka olla kiinnittynyt. Me oltiin niin höpsöjä että juteltiin mun masulle koko ajan ja mieheni jopa lauleskeli, heh. Ja mieheni kysyi että tunnenko yhteyden alkioon. Mä vaan siihen että joojoo :LOL: Ja voin allekirjoittaa myös tuon että negakierroissa oli aina vaikka mitä oireita, mukamas.
 
Kiitos, Miuku, Iinariina, Marica ja Florence kommenteistanne! Ne antaa jo jossain määrin luottamusta siihen, ettei peli ole vielä menetetty. PP10 nyt menossa, eikä oireita ole juuri nimeksikään. Jonkinlaisia ihan pieniä tuntemuksia vatsassa satunnaisesti, muttei muuta. Aika monella tuntuu olevan erilaisia menkkamaisia kipuja, jotka ovar johtaneet plussaan. Mulla ei tosin niitäkään tunnu olevan. Täytyy siis hermoilla vielä jokunen päivä.

Mutta, kiitos vielä kerran teille. Jos muillakin on kokemuksia, niin kertokaa ihmeessä!
 
Oikein paljon onnea plussasta :hug: Metsästin sun tulosta täältä, kun yhtäkkiä tuli mieleen tänään, että tuolla odotus-puolella kävit kyselemässä oireettomien raskauksien perään. Ihana kuulla, että pitkä yritys ja hoidot palkittiin pienen, pienellä vauvan alulla. Tehän kävitte samassa paikassa hoidossa kun me eli hesan Felicitaksessa, jos muistan oikein? Ollaan käyty kaikki ultrat siellä eikä julkisella ja voin lämpimästi suositella sieltä Tapio Kurkea (erikoistunut sikiö aikaiseen kehitykseen), hieman hassu mies, mutta aivan uskomaton osaaminen!!!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

malttamaton&prinsessa rv 38+1
 
Onnea Kati231 :heart: :flower:

En voinut uskoa silmiäni heinäkuussa kun testiin rävähti plussa. Oireita ei ollut lainkaan. Varsinkin hoitokierroissa oli kaiken maailma oireet ykeensä kehissä.

Nyt 4vkon vanha oire huutelee iltaruokaa.

Plussaonnea kaikille toivotellen :heart:
 
Joo, Felicitaksessahan mekin käydään. Varmaan meillä on aikomus mennä myös julkisille ultriin, mutta varmasti jossain määrin aion myös käydä Felicitaksessa edelleen. Ihanaa, että sunkin odotus on jo loppusuoralla. Kiitos paljon sullekin tsemppaamisesta tässä matkan varrella.
 

Yhteistyössä