Voiko nostaa syytettä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari

Vieras
Voiko nostaa syytettä,ottaa sossuun yhteyttä vai mihkä? Kun haluan vauvaani suojella ja miehen exä ei ymmärrä käytäntöä,että kun siellä lapset kipeinä niin silloin ei haeta heidän yhteistä lasta meille.Tai päinvastoin. Eikö luulisi jokaisen vastuullisen ja välittävän aikuisen haluta suojella lapsiaan tai toisenkin!! Eikä tartuttaa tahallaan! Kun tapaamisia voi sopia ja vaihtaa vkloppuja. Jos tartuttaa ruttonsa meihin,saa kyllä lääkäri reissut maksaa ja lääkkeet! Minulla tapana,että kun kipeenä ollaan niin sillon kotona ja jos perhe tutuissa tauteja ni sillon ei nähdä!! Vittu,että tommosia saatanan kusipäitä mahtuu tänne!! Ja niille vielä lapsia suodaan!!!!!

tuommoisesta asiasta syytettä?
Sama periaate on meillä , miehen ex kerran haukkunut lapseni sen johdosta kun hänen lapsensa sairastui oksu tautiin, kummasti ei kuitenkaan meillä mitään oksu tautia ollut vuoteen. Oon monesti ajatellu soittaa ja huutaa nainen lyttyyn sen takia kun viimeiset kerrat tyttö on meillä ollut niin sairaana ollut ja kummasti sairastuttanut muut lapset.

TOSIN, aikuisten pitäisi olla niin fiksuja että tajuavat seuraavat asiat :
se tauti voi tarttua mistä vain, ei välttämättä tuli kyseenalaista ruttoa juuri sieltä

jos lapsi on kipeä paras paikka on kotona, näin me menettelemme, omat lapseni eivät isälleen mene jos kipeänä samaten mieheni lapsi ei tule enää meille jos on kovinkin tartunta tauti menossa.
AIKUISTEN pitäisi kuitenkin olla fiksuja ja tajuta että se voi ihan oikeasti tulla jopa sinulta kuule, turhaa lähteä syyttelemään lapsia tai heidän äitejään siitä että nyt se tulee ja tartuttaa, mitä hittoa se lapsi sille voi, ei se sen vika ole

Minä muistan ajatelleeni jotain tuon tyyppistä esikoisen (minulle ensimmäisen lapsen, miehelle toisen) ollessa vauva. Hävettää vieläkin. Mutta en kyllä vaahdonnut mitään rutosta enkä v*tusta.

Niinpä lapsen paras paikka kipeänä on oma koti!! Ja tarkoitin taudin tarttumista silloin kun tauti on päällä ja äiti tahallaan laittaa kipeän lapsen matkaan,ajattelematta seuraumuksia ja saati omaa lastansa silloin. TOTTAKAI voi taudit tarttua mistävain,mutta jos lapsi pannaan meille ja sanotaan se on kipeä,ni mistäs se tauti tuli,jos pari päivää menee ja se on meissä! Ja todellakin vaahtoan,asiasta tapeltu jo monta vuotta. Siellä on aivojen tilalla jotain muuta!

Me olemmekin se etä perhe ja omistamme huolen pidämme,kun sairastavat. Luulisi niidenkin toimivan niin. En iki maailmassa laittaisi lastani kipeänä mihinkään!!!!!! Minusta äiti on huono,jos niin pystyy tekemään. On sitä usein itsekkin väsynyt,mutta silti hoidan lapseni ite. Ja sellaset,joilla ei ole kokemusta asiasta on hiukan turha takertua.

Ja olen sitäkin pientä lasta monet kerrat kipeänä hoitanut,mutta nyt pieni vauva sekä täällä että siellä. Eiko järkeä voisi käyttää ja heitä tahallaan olla tartuttamatta.

Yhteistyössä