Voiko normaalia jauhelihaa paistaa 1 vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja geisha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On syönyt aina samaa ruokaa kuin me. Nyt sitten jo mausteineen päivineen. Meillä muutenkin vähän käytetään suolaa ja tasvaa ruuissa. Uusista perunoista tulee mullekin vatsaväänteitä joten en antais ku maistiaisen perunasta ja muuten vanhaa perunaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ääliö:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuskaz:
Ikävää ettei uusavuttomia varten tule käyttöohjeita kun penska tulee tähän maailmaan!

Olipas taas asiallinen vastaus

Hei lähettäjä ääliö! Eiks se sanontakin mene niin että tyhmään kysymykseen sopii parhaiten tyhmä vastaus. Että sillee...

Miten te ihmiset aina jaksatte hakkua muita. Kun joku kysyy jotakin niin pitääkö siihen aina vastata ilkeesti. Onko se teiltä pois?? älkää kirjottako sitten mitään!!!!!
On teillä ilmeisesti aika köyhä elämä kun aina pitää piikitellä toisia.

AP:lle kyllä mäkin olen ruskistanut ja maustanut sitä todella vähän, en ole laittanut suolaa ollenkaan vaan olen yrittänyt käyttää vähän muita mausteita, monissa niissäkin on kuitenkin suolaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuskaz:
Ikävää ettei uusavuttomia varten tule käyttöohjeita kun penska tulee tähän maailmaan!

Penska on tosi ruma sana. Miksi se on paha asia jos joku haluaa ajatella lapsen parasta ja on epävarma mikä on oikein ja mikä väärin? Tiesitkö sä lapsista kaiken ennen kuin sait oman lapsen?

Ensinnäkään penska ei ole ruma sana,

Toisekseen vauvalle voi antaa ihan tavallista jauhelihaa- sitä mitä muutkin syö. Hirvenlihasta me alotettiin, koska sitä syödään muutenkin.

Uusia pottuja ei.

Mutta mites, mä ainakin olen kummankin lapsen vauva-aikana saanut neuvolasta hyvät ohjeet ja kaikenmaailman kirjasia ja vihkoja näistä ruokajutuista.
Eiks te niitä lue ollenkaan? :o

hyvin harvoin lisään erikseen ruokaa mihinkään joten vauva sai vuosikkaana hyvinki samaa ruokaa ja sen jälk ei ole purkki mömmöt pahemmin kelvannu. seurasin kyllä et meneekö massu sekasi jne mut hyvin on sujunu

The purchasing website need to provide you with a good value upon transport. Make certain that you aren't getting overcharged. It is possible to make sure present rates from courier sites. Quite a few online retailers now even produce no cost transport about particular conditions. prentice capital management Provide a new pleasant method. With all the arrangements way up, provide a happy fashion that's concerning Holiday as well as the exciting as well as bash of times.

Yhteistyössä