voiko neuvolapalvelut ostaa yksityiseltä?

Jenis
No en ehkä tollaisen syyn takia siirtyis maksamaan lystiä itse, onko sulla kenties vähän ennakkoluuloja? :D Kyllä se mahdollista on, jos sun kaupungista löytyy yksityinen neuvola.
 
Saa, me käydään osittain.
Tosin käydään felicitaksella(lapsettomuuspoli) että tää on vaan sitä jatkoa, mutta itse se siellä päätetään haluaako neuvolapalvelut myös vai jatkaako julkisissa.
 
Vantaa lakkauttaa pienet neuvolat ja Mikkolaan olisi siirto. Ja kyllä, on ennakkoluuloja sitä aluetta kohtaan ja koko tätä halvatun kaupunkia kohtaan. Anteeksi teille jotka asutte Mikkolassa, mutta se tuntuu järkyttävän levottomalle se alue....
Hirvittävä järki näissä sosterv-palveluissa, 2 vuotta sitten rakennettiin uusi neuvola ja pian se lakkautetaan. Ja siirretään jo ennestään ruuhkaiselle alueelle, saa nähdä pysyykö edes oma hoitaja enää samana :(

Kai se on vaan tämäkin nieltävä....muuttasin pois jos mies vaan suostus lähtemään...

 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Saa, me käydään osittain.
Tosin käydään felicitaksella(lapsettomuuspoli) että tää on vaan sitä jatkoa, mutta itse se siellä päätetään haluaako neuvolapalvelut myös vai jatkaako julkisissa.
Ok, tämä pitää miettiä kun homma loppuu ja siirto tulee eteen.
 
Matilda84
Runttipulla,meidän lapset on mikkolassa päiväkodissa ja mä en koe että se olisi mitenkään huonoa aluetta. Tarhassakin kaikki lapset on lapsia väristä huolimatta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Runttipulla,meidän lapset on mikkolassa päiväkodissa ja mä en koe että se olisi mitenkään huonoa aluetta. Tarhassakin kaikki lapset on lapsia väristä huolimatta :D
Joo, tää on tietysti mun omaa ennakkoluuloani vain, ja se mitä kesäaikana siellä neuvolassa olen käynyt, olen ollut kyllä hoitajien lisäksi ainoa suomalainen..
Kai sitä on vain tottunut liian hyvään palveluun kun on pienessä neuvolassa saanut käydä....
 

Yhteistyössä