K
"kolmas"
Vieras
Kaupunki järjestänyt alueet uusiksi sitten viime raskauden, kun toimintaa supistettu. Kauhukseni huomasin että meidän äitiysneuvola osoitteen perusteella 5km päässä, jonne ei julkisilla edes pääse näppärästi. Auto käytössä heikosti miehen työn vuoksi arkisin.
Lähin äitiysneuvola 300m päässä, jossa "oma" aikaisemmissa raskauksissakin ollut terkkari, ja sama terkka olisi taas lasten neuvolan puolella. Tänään ajattelin sinne soitella, mutta mahtaako olla turha edes ruinata vaihtoa? Onko jollain tietoa? Toki kaupunki kohtaista varmaan.
Lähin äitiysneuvola 300m päässä, jossa "oma" aikaisemmissa raskauksissakin ollut terkkari, ja sama terkka olisi taas lasten neuvolan puolella. Tänään ajattelin sinne soitella, mutta mahtaako olla turha edes ruinata vaihtoa? Onko jollain tietoa? Toki kaupunki kohtaista varmaan.