voiko nänni tulehtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nänni vamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nänni vamma

Vieras
aika hassu kysymys mutta ajattelin että jos jollain olis kokemusta vastaavasta.
elikkä mulla on jo pitemmän aikaan oikean puolimmainen nänni tuntunut oudolta, se ei ole ollut kipeä vaan "ärsyttävä". nänni erittää jotakin ja se joku haisee ihan kamalalle.
nyt sitten tämä nänni vaivaa enemmän, ja on kokoajan jotenkin ärsyttävä. ei siihen nyt sinänsä satu vaan se tuntuu inhottavalta.
nänni on aina ollut sisäänpäin kääntynyt mutta nyt se näyttää ihan oudolta ja se on myös punaisempi kun toinen nänni.
en ole saanut aikaseksi mennä lääkäriin "näin hölmön asian takia" mutta kai se on pakko mennä. tällä viikolla vaan ei onnistu. olen laittanut nyt (tänään) sibicortia siihen.

en imetä
imettämisen olen lopettanut melkein vuosi sitten
maitoa tulee vielä vasemmasta tissistä, tästä homehtuneesta ei tule.

Mulla homehtui nännit imetyksen aikana.
Voi luoja sitä tuskaa; nänni märkäni ja valui verta ja visvaa.
Joku voide tuohon vaivaan oli, harmi kun en muista nimeä. :(

Mulla tulee mieleen ajos. Itselläni oli nuorempana nännipihassa. Aluksi tuntui kovana myhkynä ja myöhemmin kipeytyi, alkoi punottamaan ja lopulta puhkesi. Sieltä tuli mätää ja olinkin mennyt jo ennen sen puhkeamista lääkäriin ja sain siihen antibioottikuurin. Rinnan sisään jäi sellainen tyhjä kohta. Ajoksen aiheutti varmaan bakteeri.

voi herranen aika sentään!!! eli meikällä tais sitte olla sama vaiva tuossa jonkun aikaa sitten... apuaaaa.. verta tuli vasemmasta nännistä ja tietty rinta täynnä, ei voinu pumpata joten oli pakko antaa vauvan imeä... voi sitä tuskaa!!! meni ohi sillä ku yksinkertasesti suljasin kokoajan bepanthenia nänniin ja pesin ahkerasti lämpimällä vedellä niin meni ohi sitte kahdessa päivässä. vieläkin nännin on arka ja laitan siihen joka päivä tuota bepanthenea edelleen.

se lansinoh jota laitoksellaki annettiin, ei kyllä auttanu ollenkaan.

Yhteistyössä