Voiko näistä päätellä koska synnytys alkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 35+2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 35+2

Vieras
- Vauva laskeutunut ja kiinnittynyt
- Harjoitussupistuksia n. 10 kertaa päivässä
- Paino tippunut
- Vauvan syke laskenut (ennen 140-150, nyt 135)
- Paineen tunne alapäässä
- Alapää kipeä (ei voi istua ja pitää kävellä jalat levällään)
- Väsyttää koko ajan

Ei voi. Vasta kun irtoaa esim. tulppa niin tietää ettei kauaa enää mene (ja sekään ei aina irtoa niin että huomaa)., lapsiveden meno,poltot ja tiheät supistuvälit tietää että lähellä ollaan..

Ei kannata suotta odotella ja tarkkailla itseään. Nauti viimeisistä viikoista ja lepäile. Kyllä se vauva sieltä sit ilmoittaa selkeästi kun on tulossa. Noista merkeistä tuskin voi päätellä mitään.

Mulle tais neuvolatäti sanoa viimisen kkden et "saa nähdä ehditäänkö näkemään enää" ja sille päivälle kun tyttö syntyi oltiin varattu käynti,jotta sais sit lähetteen yliaikaiskontrolliin.. Enpä kerennyt ja tyttö syntyi 40+3. Mulla oli kyllä myös noi samat noilla viikoilla,pari viikkoa ennen LA parani olotilat huomattavasti,ja ilman mahaa ja epäsäänöllisiä suppareita,olisin voinut leikkiä ettei odota ollenkaan :p

Ja edes siitä limatulpasta ei voi päätellä mitään. Minulla limatulppaa alkoi irrota toisesta rv 22 ja sitä tuli ajoittain loppuun saakka. Syntyi 41+0. Esikoisesta ei tullut missään vaiheessa (tai varmaan synnytyksen aikana tuli, mutta eipä sitä siinä ehtinyt tutkimaan), syntyi 39+6.

Ajattele synnyttäväsi 42+0, odota vain sitä. Ajattele vain sitä päivämäärää. Silloin yllätyt suurella todennäköisyydellä positiivisesti, kun vauva syntyykin aiemmin.

Yhteistyössä