B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Kyllä on joskus liian kapea. 45cm on kapea.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Korsetilla kiristetty saattaa olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Korsetilla kiristetty saattaa olla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Kyllä on joskus liian kapea. 45cm on kapea.
Miehenkin mielestä, eikä vain lääketieteellisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Korsetilla kiristetty saattaa olla.
Entä ihan luonnostaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Korsetilla kiristetty saattaa olla.
Näinpä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Kyllä on joskus liian kapea. 45cm on kapea.
Jep, miehen mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Korsetilla kiristetty saattaa olla.
Entä ihan luonnostaan?
en usko että luonnollisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Korsetilla kiristetty saattaa olla.
Näinpä.
![]()
Ajan kuitenkin takaa ihan luonnollista kapeutta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Korsetilla kiristetty saattaa olla.
Entä ihan luonnostaan?
Niin mäkin luulin. Kunnes mun mies sanoi, että se on mulla liian kapea. Luulin tosiaan, ettei se voisi koskaan olla liian kapea, mutta näköjään voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Mun vyötärö on 59cm ja sen pienemmäksi se ei ilman korsettia tule....tai jos sitten annan kylkiluita leikellä pois niin ehkä myös sitten...
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:On monenlaisia miehiä...ei kaikki tykkää X vartalosta....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Mun vyötärö on 59cm ja sen pienemmäksi se ei ilman korsettia tule....tai jos sitten annan kylkiluita leikellä pois niin ehkä myös sitten...
Mulla ei ole kuin 53 cm. Pylly on kuitenkin siihen nähden muodokas, mutta en ole lihavakaan, painoindeksi on 19. Kaipa sitä voi sitten olla liiankin laiha, vaikka muotoja onkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Korsetilla kiristetty saattaa olla.
Entä ihan luonnostaan?
Niin mäkin luulin. Kunnes mun mies sanoi, että se on mulla liian kapea. Luulin tosiaan, ettei se voisi koskaan olla liian kapea, mutta näköjään voi.
No kuinka kapea sen sitten on? Vaihda miestä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Mun vyötärö on 59cm ja sen pienemmäksi se ei ilman korsettia tule....tai jos sitten annan kylkiluita leikellä pois niin ehkä myös sitten...
Mulla ei ole kuin 53 cm. Pylly on kuitenkin siihen nähden muodokas, mutta en ole lihavakaan, painoindeksi on 19. Kaipa sitä voi sitten olla liiankin laiha, vaikka muotoja onkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:Kyllä on joskus liian kapea. 45cm on kapea.
Jep, miehen mielestä.
Eikö miehet kuitenkin hae mahdollisimman kapeata uumaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:On monenlaisia miehiä...ei kaikki tykkää X vartalosta....
Tai ehkä hän on vaan tottunut suomalaisiin tasapaksuihin naisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Liian luikut akat on yhtä oksettavia kuin nussis pikkupoikaa. Hyi, naisen kuuluu olla hyvän tuntuinen, ei luut saa kolista kättä vasten.
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:On monenlaisia miehiä...ei kaikki tykkää X vartalosta....
Tai ehkä hän on vaan tottunut suomalaisiin tasapaksuihin naisiin.
Mieluummin vähän tasapaksu kuin 53 cm uuma....