Voiko naisen uuma olla miehen mielestä koskaan liian kapea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Korsetilla kiristetty saattaa olla.

Näinpä.

cathe-jung.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:

Näinpä.

cathe-jung.jpg

Ajan kuitenkin takaa ihan luonnollista kapeutta.

Juu, no tämä olikin tuohon korsettikommenttiin...

Ja niin, en usko, että voi olla liian kapea vyötärö luonnostaan. Lantio voi varmasti olla miehen mielestä liian kapea, siis jos näyttää poikamaiselta.

Entä ihan luonnostaan?

en usko että luonnollisesti.

Niin mäkin luulin. Kunnes mun mies sanoi, että se on mulla liian kapea. Luulin tosiaan, ettei se voisi koskaan olla liian kapea, mutta näköjään voi.

No kuinka kapea sen sitten on? Vaihda miestä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mun vyötärö on 59cm ja sen pienemmäksi se ei ilman korsettia tule....tai jos sitten annan kylkiluita leikellä pois niin ehkä myös sitten...

Mulla ei ole kuin 53 cm. Pylly on kuitenkin siihen nähden muodokas, mutta en ole lihavakaan, painoindeksi on 19. Kaipa sitä voi sitten olla liiankin laiha, vaikka muotoja onkin.

Mun vyötärö on 59cm ja sen pienemmäksi se ei ilman korsettia tule....tai jos sitten annan kylkiluita leikellä pois niin ehkä myös sitten...

Mulla ei ole kuin 53 cm. Pylly on kuitenkin siihen nähden muodokas, mutta en ole lihavakaan, painoindeksi on 19. Kaipa sitä voi sitten olla liiankin laiha, vaikka muotoja onkin.

No olet vaan sen mallinen, tyhmää jos mies ei osaa arvostaa sua sellasenaan. Moni mies kuitenkin ois innoissaan.

Entä ihan luonnostaan?

en usko että luonnollisesti.

Niin mäkin luulin. Kunnes mun mies sanoi, että se on mulla liian kapea. Luulin tosiaan, ettei se voisi koskaan olla liian kapea, mutta näköjään voi.

No kuinka kapea sen sitten on? Vaihda miestä. :/

53 cm. En mä nyt sentään sen takia miestä vaihda :D Kyllä se mua rakastaa kuitenkin, ja tykkää hirveästi :) Ei tuo mikään ongelma ole, aiheutti vaan ihmetystä, kun luulin että miehet tykkää kapeasta uumasta.

no mulla on pylly ja tissit...indeksi on paaaaljon enemmän kuin sulla :D

Yhteistyössä