Voiko nainen pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aisojen kannattajat ry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aisojen kannattajat ry

Vieras
Yleisvaikutelma Elleissä on se, että miehet pettää AINA. Jos taas nainen pettää silloin miehessä on oltava jokin syy mikä saa naisen pettämään....asiaan.

Olin avioliitossa 27 vuotta, näistä vuosista vedin kakkosvilua liitossamme 15 vuotta. En tiedä tarkkaan napalankojen määrä, periaatteessa yksikin riittä. Totaalisia käryjä puolentusinaa, yhdet satiaiset ja yhden abortin rouva teetti sairaalassa. Käki ei käyttänyt kortsua ja rouva tykkäsi paljaasta.....eikä hän katsonut tarvitsevansa ehkäisyä.
Mitä kotona oli? Kolme omaa lasta, omakotitalo , koira ja kaksi autoa sekä rakastava aviomies. Sen minkä muilta kuuliin (rouvan ystävät) näillä "sulhasilla" oli yhteinen nimittäjä; he olivat kaikki loosereita, jotka pettivät vaimojaan, joukkoon mahtui muutama juoppo ja peräkamarin poika.

Lasten tultua aikuisiksi hain eron, jota en ole katunut sekunnin murto-osaa. Minulle jäi ikuinen kysymys siitä miksi, mikä sai ulkonaisesti siistin ihan hyvännäköisen naisen viettämään jatkuvaa kaksoiselämää. Sen toki olisin ymmärtänyt, että hän olisi etsinyt minua parempia miehiä tai jopa uutta siippaa? Hän piti ulospäin julkisivun puhtaana, pokka piti kaikissa tilanteissa. Silloin kun suhde oli päällä hän oli kotonaan kun kylässä, hän jopa eristäytyi lapsistaan. Nuorin tytär läksi 16 vuotiaana kotoaan, koska ei kestänyt äitiään. Hän huusi tytölle: " jompi kumpi lähtee tästä huushollista tuo kakara tai minä". Kuittasin sanomalla; sen kun lähdet johan sitä olet harjoitellutkin, puheet loppuivat siihen ja tytär läksi. Olinko nöösi? En ollut, mutta en myöskään halunnut että lapsille tulee ongelmia ja nielin kaikki nöyryytykset.

Ehkä se tuntui exästäsi "vain niin oikealta". Tunteilleen kun ei voinut mitään. Piti kuunnella sydämen ääntä. Jokin vain naksahti. Kemiat kohtasivat.

Näillähän voi selittää monet asiat.

Ja minä en ymmärrä miestä joka niin KILTTI että katsoo tuollaista menoa. On nyt niin olevinaan hieno ihminen, kun piti perheen kasassa lasten takia muka. Luuletko hyvä ihminen, ettei lapset tuosta menosta kärsineet?
Oman elämäsi olet tuolla kiltteydellä pilannut, saat olla nyt niin ihanasti katkera naiselle.
Itsehän sinä hyvä mies määräät miten itseäsi kohdellaan!!!

joskus ihminen on sisältä itse niin rikki, että on rikottava se ainoa ehjä asiakin elämässään... ei siksi, että haluaisi välttämättä tieten tahtoen loukata toista, mutta koska on itse niin hukassa ja haluaa loukata itseään pahimmalla mahdollisella tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoohhoooijaaa:
Ja minä en ymmärrä miestä joka niin KILTTI että katsoo tuollaista menoa. On nyt niin olevinaan hieno ihminen, kun piti perheen kasassa lasten takia muka. Luuletko hyvä ihminen, ettei lapset tuosta menosta kärsineet?
Oman elämäsi olet tuolla kiltteydellä pilannut, saat olla nyt niin ihanasti katkera naiselle.
Itsehän sinä hyvä mies määräät miten itseäsi kohdellaan!!!

Siis mies pilasi ensin vaimonsa elämän kun antoi tämän pettää . Kun sama mies uhrautui lastensa vuoksi, kuten tuhannet Ellit ovat ennen eroa tehneet, miehestä tulikin katkeroitunut looseri, joka saa syyttää vain itseään.

Toki nainen voi pettää. Ja useat pettävätkin. Mutta entisen vaimosi käytökseen on vaikea keksiä mitään järjellistä selitystä. Pari kertaa kenties menisi jännityksen etsimisen piikkiin niin kuin varmaan monilla meneekin. Mutta tuo touhuhan ei nyt kuulosta ihan täysjärkisen ihmisen menolta. Ehkä vaimolla vain oli pahemmanpuoleisia mielenterveysongelmia.

Yhteistyössä