Voiko nainen ilman rintoja olla seksikäs?

"vieras"
[QUOTE="vempula";24424116]Mut eikö pienirintainen oo eri kun rinnaton? Mä luulin että tässä oli kyseessä oikeasti täysi RINNATTOMUUS.[/QUOTE]

Sano sinä. Onko AA mielestäsi rinnattomuutta? Minusta se melkeinpä on ja itselläni siis on 65AA.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24424118:
Jos on ollut syöpä rinnoissa... Aika karua jos sitten sanotaan vielä, että siinä meni seksikkyyskin. : /
Monet rinnanpoiston kokeneet kyllä tuntevat juuri noin. Siis että seksikkyys meni. Ja sen vuoksi haluavatkin poistetun rinnan tilalle implantin eikä pelkästään toppausta rintaliivien toiseen kuppiin.
 
"vempula"
[QUOTE="vieras";24424136]Sano sinä. Onko AA mielestäsi rinnattomuutta? Minusta se melkeinpä on ja itselläni siis on 65AA.[/QUOTE]
Ei oo mun mielestä rinnattomuutta. Ja mulla siis tosta otsikosta lähtien tuli mieleen kun vaikkapa syövän takia jouduttu rinnat poistamaan. Sitten aloin lukemaan muiden mielipiteitä ja huomasin että kaikki muut olivat ajatelleet vain pienirintaisuutta.
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm;24424190:
Kieltämättä kuva kaipas jotakin....
Mitä sen lisäksi, että nainen edelleen kantaa itsensä ylpeänä.

Mulle ainakin merkitsee ihmisen aivotoiminta enemmän kuin ulkonäkö enkä myöskään arvota kenenkään ulkonäköä tissien koon perusteella.
 
[QUOTE="sama";24424220]Mitä sen lisäksi, että nainen edelleen kantaa itsensä ylpeänä.

Mulle ainakin merkitsee ihmisen aivotoiminta enemmän kuin ulkonäkö enkä myöskään arvota kenenkään ulkonäköä tissien koon perusteella.[/QUOTE]

Olen iloinen että ajattelet näin. Näin ajattelee mm. oma mieheni.
Mutta kysehän olikin puhtaasta seksikkyydestä, emmekä kumpikaan pääse Applegatea sen kummemmin katsastamaan livenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24424092:
Ai kiitos vaan, eli tulit sanoneeksi, ettei pienirinyainen voi olla seksikäs. Rinnat on läskiä.
No takaa voi olla seksikäs ilmanki tissejä. Pienetkin tissit toki voi olla seksikkäät, kunhan selkeästi on tissit. Liian isotkaan ei oo hyvä.

Makunsa kullakin.
 

Yhteistyössä