Onko muita äitejä, jotka käyvät töissä ja ovat väsyneet ainaiseen stressiin ja toivoisivat vain, että sais jäädä kotiin..olen miettinyt, että mitä ihmettä tässä tekis..olen nyt ollut töissä kohta kaksi vuotta ja lapset reilut 4 ja 6..olen monia vuosia tehnyt erään yhdistyksen kirjanpidon ja palkat jne jne..ja nyt lisäksi tosiaan toi päivätyö...meillä todettiin töissä homeongelma, ja mulla on parin muun lisäksi koko ajan oireita..kuuria kuurin perään...mutta nyt en tiedä, rempataanko ja miten rempataan, koska omistaja ei ole järin kiinnostunut asiasta...mutta on jotain luvannut tehdä..mulla on vain tuuraushomma, mutta saattaisin saada vakipaikan toisesta tehtävästä, kun tuurattava palaa syksyllä...mulla on älytön väsymys..lapset herättävät vieläkin lähes joka yö...tai pienempi...sitte alettiin rakentamaan..ja se tässä onki, kun mun porukatki kauhistelee, että en voi jäädä töistä kun mentiin toi laina ottamaan..vaikka olen laskenut, ettei montaa euroa plussalle jää, kun hoitomaksut vähentää..väliin olen vain itku kurkussa, kun ei jaksais lähtee töihin..nyt mun on varmaan toi yhdistyksen työ jätettävä, koska en löydä enää siihen aikaa...haluaisin vain sanoo itteni irti ja levätä vähän aikaa..lisäks esikoinen menee kouluun syksyllä niin olis ihana tän rakentamisen ajan olla kotona..nyt ahdistaa kaikki päätökset tossa rakentamisessa...esim. kodinkoneittein valintaki..en millään jaksais miettiä, että mitä haluan...mutta kun uskaltaako sitä jättää paikkaansa...pitääkö mun lähteä johkai tutkimuksiin...vai onko normaalia vain väsyä tästä kamalasta stressistä...pelkään, että kaikki ajattelee, että olen vain patalaiska, jos jään kotiin...olen koittanut ettiä uutta paikkaaki, mutta en jaksa siihenkään paneutua...olen myös haaveillut kolmannesta lapsesta, mutta mun pitäis jotenki saada itteni kuntoon ensin...en kyllä tähän väsyyn sellasta jaksa...mutta kun en jaksa edes liikkumisesta huolehtia, kun tuntuu, etten työpäivän päätteeksi jaksa tehdä yhtään mitään ylimäärästä...