voiko näin paljo ottaa pattiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
mies lähti koston vuoksi 8 maissa juopottelemaan. väittää ettei mitään kummempaa ole. kostaa mustasukkaisuuden ja minun parin valehtelun vuoksi, lähtemällä ja.. en tiedä. haluaisin niin mennä käymään siellä kuppilassa, mutten voi. parivuotias lapsi nukkuu makkarissa. ottaa niin pattiin, niin.

olen valehdellut tunnin-kaksi heittävällä kotiin saapumis-ajalla, joka on hirvittää miehen silmissä. en edes tarkoituksella valehdellut, vaan normisti myöhästynyt, jonka hän tulkitsee valheeksi. ajatuksia on tuuleteltu jo parikin kertaa, onkohan tämä se kolmas kerta toden sanoo....

Alkuperäinen kirjoittaja lillerilalleri:
No ethän sä mitään ole edes valehdellut.
Kumpi teistä siis on mustasukkainen, sinä vai miehesi?

no sitä minäkin olen tuosta valehtelusta miettiny. mies on aika mustasukkainen. itse olen nyt lähinnä sen vuoksi että nimenomaan sanoi lähtevänsä kostamaan.. kun ei edes tarkalleen tiedä mitä.. hän luulee että olen ollut toisen kanssa, eikä tunnu luottavan millään. pelkään ett hän menee tekemään jotain peruuttamatonta, jota ei voi anteeksi antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
ootko yrittänyt soittaa miehelle?

soitin tuossa puoli yhden maissa ja sanoi vain että tulee silloin kun tulee. ja kysyi onko häänellä kostettavaa. vastasin ettei ole, mutta meni vain hiljaiseksi ja kohta lopettelimme puhelun. huolestuttaa niin että..

Alkuperäinen kirjoittaja argh:

soitin tuossa puoli yhden maissa ja sanoi vain että tulee silloin kun tulee. ja kysyi onko häänellä kostettavaa. vastasin ettei ole, mutta meni vain hiljaiseksi ja kohta lopettelimme puhelun. huolestuttaa niin että..

pelkäätkö sitten pettämistä tai jotakin muuta? oliko miehesi vielä baarissa kun soitit?

pelkäätkö sitten pettämistä tai jotakin muuta? oliko miehesi vielä baarissa kun soitit?

pelkään pettämistä ja oli juuri baarissa kun soitin.

pelkään pettämistä ja oli juuri baarissa kun soitin.

Ei kait se kuitenkaan niin lapsellinen olisi että pettäisi vain kostaakseen tuollaisen takia, vai onko joskus antanut muulloin viitteitä että vois pettää?
En mä kuitenkaan usko :hug: