Voiko muka olla raskaana vaikka tulis vähän verta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kaikki raskaudet näkyneet mahasta heti. Viimeksi jouduin käyttämään mammahousuja jo rv 6.
Rintojen arkuus VOI merkitä, että olet raskaana. Kannattais käydä ostaa se testi ja myöskin tehdä se.

Mulla oli kuukausi sitten aamulla pahoinvointia sellasta yökkö oloa koko ajan,luulin sitä että olen saanut jonkun virustartunnun kun sitä oli liikkeellä silloin tälläpäin.
Mulla on nyt välillä ollu maha ihan sekaisin sama mitä olen syönyt,joten kuuluuko se yleensä raskauteen?

mulla ei tällä hetkellä ole rahaa ostaa sitä testiä ja mä olen ihan paniikissa mitä sanon mun jätkäkaverille,kun aiemmin sanoin että en ole raskaana,kun mensut tuli.

vaan kuntasi terveyskeskuksessa saat sen testin ilmaiseksi. soittamalla joko neuvontanumeroon, tai suoraan neuvolaan epäilyjesi takia, he voivat laittaa lähetteen labraan. ÄLÄKÄ VAAN sano, ettet voi mennä sinne, koska joku äitisi/isäsi/itsesi tuttu on siellä töissä. se on naurettava tekosyy.

Joo elä kerrokkaan. Käyttäydy ton asian kanssa niin kun joku pahanen teini. Tai hei, älä tee koko testiä! Kyllä se sulle selviää noin 8kk päästä, että olitko raskaana vai et kun se vauva pullahtaa ulos!

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
en vaan tajua, et miten ihmeessä oot ylipäätään päätynyt sekstailemaan, jos olet noin kypsymätön.
ikää oli < 15 ??

Kun jätkäkaverini sanoi ei siitä tuu varmasti raskaaksi,ei kannattas luottaa varmoihin päivään.En ole 15v,eikä olla teinejä.
Jos mä salaan sen siltä ja vauva tulee alle 8kk päästä:)Jos ukko jättää mut niin sitten se jättää..

Yhteistyössä