Voiko muffinssit pakastaa? *tyhmä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kilppis

Aktiivinen jäsen
02.11.2007
1 689
0
36
Kun meillä viikon päästä vietetään poikien synttäreitä ja mietin et jos tekisin muffinsseja pullien sijaan, niin voihan ne pakastaa jos teen joku päivä tässä nyt, ettei kaikki jää lauantaille?
En oo vuosiin niitä tehnyt ja tuli vaan mieleen. :)

Ja voi tietty laittaa todella hyvän muffinssi ohjeenkin myös. Ei mitään liian makeaa, koska lisänä on kuitenkin kakku ja pätkiskakku sekä suolaisena tonnikala-piirakka. Hirveesti en käy tekee mitään, kun ei noita vieraitakaan älyttömästi tule. :)

Niin mä mietin myös tota, et millaiseksi muuttuvat kun sulatetaan..
Entäs jos teen silloin lauantaina, kyllähän ne hyvinä pysyy sunnuntaille? Jos niitä sitten jää, niin sen jälkeen pakastan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Niin mä mietin myös tota, et millaiseksi muuttuvat kun sulatetaan..
Entäs jos teen silloin lauantaina, kyllähän ne hyvinä pysyy sunnuntaille? Jos niitä sitten jää, niin sen jälkeen pakastan. :)

ennemmin pakastaisin kun jättäisin seuraavaan päivään odottamaan. leivonnaisten vanhentuminen alkaa heti kohta niitten jäähdyttyä ja pakastaminen heti sen jälkeen on parempi vaihtoehto.

Okei. Mulla ei sunnuntaina ole aikaa tehdä muuta kuin kakun koristelu. Mies sattuu vielä olee tuon vklopun yöt töissä, joten sitäkään ei oo täällä apuna kattoos muksujen perään ja ekat vieraat tulee Kotkasta joskus klo 12-13. Onneks lapset kuitenkin yleensä heräävät aikaisin. :)

Yhteistyössä