voiko mitään opiskella kotoa käsin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninnu

Vieras
siis lapset on pieniä ja enkä haluaisia vielä viedä niitä hoitoon.mutt sitten kun tarvisi palata työelämään en haluaisi palata siivoojan töihin niin onko mitään mitä voisi opiskella etätyönä kotona ja käydä tiettyjä juttuja koulussa??

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
siis lapset on pieniä ja enkä haluaisia vielä viedä niitä hoitoon.mutt sitten kun tarvisi palata työelämään en haluaisi palata siivoojan töihin niin onko mitään mitä voisi opiskella etätyönä kotona ja käydä tiettyjä juttuja koulussa??

Kyllä voi moniakin ammatteja..katselepas OMNIAN ja INNOFOCUKSEN nettisivja.Itse ainakin olen jo yhden ammattitutkinnon lukenut omniassa ja toinen tutkinto alkaa ens kuussa Innofocuksessa.Omniassa opiskeltiin 1-3krt viikossa illalla tai joskus ei käyty ollenkaan viikon aikana sit oli etätöitä paljon.Nyt innofocuksessa käydään 2 v. aikana vain 12krt koululla,pe iltana tai la aamuna.Perheelliselle sopivia opiskelumuotoja:))

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:

Kyllä voi moniakin ammatteja..katselepas OMNIAN ja INNOFOCUKSEN nettisivja.Itse ainakin olen jo yhden ammattitutkinnon lukenut omniassa ja toinen tutkinto alkaa ens kuussa Innofocuksessa.Omniassa opiskeltiin 1-3krt viikossa illalla tai joskus ei käyty ollenkaan viikon aikana sit oli etätöitä paljon.Nyt innofocuksessa käydään 2 v. aikana vain 12krt koululla,pe iltana tai la aamuna.Perheelliselle sopivia opiskelumuotoja:))

Onko noi nyt vaan Helsingissä? Ite asun niin kaukana että täytyis olla etäopiskelua kokonaan. Onko Innofocuksen kurssit kalliita? Vastaukset ois varmaan löytyneet ko. firmojen sivuiltakin, mutten jaksanut etsiä :D
Oriveden etäopisto myös järjestää ihan kivoja kursseja, ammattitutkintoa niistä ei kyllä saa.

https://www.markinst.fi/default.aspx?SectionId=27

Itsellä ei kokemusta, mutta yksi vaihtoehto ollut itsellä niin siksi lueskellut. Oulussa taisin olla toinen toimipiste. Aika paljon pystyi etänä opiskelemaan, muutamia lähikertojakin kyllä muistaakseni. Tutustu sivuihin!

Oriveden Opiston yhteydessä toimivassa Etäopistossa voi kyllä suorittaa liki 30 opintopistettä kirjoittamisen yliopisto-opintoja... muilta osin korvaavuudet täytyy tarkistella erikseen. Nykyäänhän melkein kaikki on mahdollista, ainakin periaatteessa. Opiskelu on joustavaa, ja sovitettavissa omiin tavoitteisiin.

Yhteistyössä