Voiko mirtatsapiini itsessään kerätä nestettä...

  • Viestiketjun aloittaja Vittuuntunut
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mä lihoin yli 20 kiloa kolmessa kuukaudessa vaikka mä en syönyt yhtään enempää kuin ennen lääkitystäkään :snotty:
No lopetitko sen syömisen? Miten tuo voi olla mahdollista? Muutenkin runsaasti ylipainoo ja masentaa entisestään, jos tää lääke vielä nostaa sitä!!
 
vieras
Masennus lääkkeet voivat kuulemma kaikki lihottaa. En tiedä auttaisiko sinulla merkin vaihtaminen. Minä en ole lihonut millään lääkkeellä vielä mutta se varmaan on ihmis tyypistä kiinni, miten reagoi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mä lihoin yli 20 kiloa kolmessa kuukaudessa vaikka mä en syönyt yhtään enempää kuin ennen lääkitystäkään :snotty:
No lopetitko sen syömisen? Miten tuo voi olla mahdollista? Muutenkin runsaasti ylipainoo ja masentaa entisestään, jos tää lääke vielä nostaa sitä!!
Lopetin todellakin. Lääkäri oli sitä mieltä että se vaikuttaa jotenkin aineenvaihduntaa sekoittavasti (sekotti myös kuukautiskierron ihan täysin) ja ekat kymmenen kiloa tippui parissa kuukaudessa itsekseen sen lopettamisen jälkeen.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mä lihoin yli 20 kiloa kolmessa kuukaudessa vaikka mä en syönyt yhtään enempää kuin ennen lääkitystäkään :snotty:
No lopetitko sen syömisen? Miten tuo voi olla mahdollista? Muutenkin runsaasti ylipainoo ja masentaa entisestään, jos tää lääke vielä nostaa sitä!!
Lopetin todellakin. Lääkäri oli sitä mieltä että se vaikuttaa jotenkin aineenvaihduntaa sekoittavasti (sekotti myös kuukautiskierron ihan täysin) ja ekat kymmenen kiloa tippui parissa kuukaudessa itsekseen sen lopettamisen jälkeen.
Mikä sun annostus oli? Mulla menee 15 mg iltaisin..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mä lihoin yli 20 kiloa kolmessa kuukaudessa vaikka mä en syönyt yhtään enempää kuin ennen lääkitystäkään :snotty:
No lopetitko sen syömisen? Miten tuo voi olla mahdollista? Muutenkin runsaasti ylipainoo ja masentaa entisestään, jos tää lääke vielä nostaa sitä!!
Lopetin todellakin. Lääkäri oli sitä mieltä että se vaikuttaa jotenkin aineenvaihduntaa sekoittavasti (sekotti myös kuukautiskierron ihan täysin) ja ekat kymmenen kiloa tippui parissa kuukaudessa itsekseen sen lopettamisen jälkeen.
Mikä sun annostus oli? Mulla menee 15 mg iltaisin..
Mun mies ottaa 15 mg iltaisin juuri nukkumista varten. Hieman masennustakin on ollut, mutta tuo ei ainakaan ole pahentanut sitä. Kun aloitti käyttämään niitä, lihoi muutamia kiloja, mutta sai laihdutettua ne pois. Aineenvaihdunta on aina ollut tosi nopea, eikä tuo ole muuttanut sitä ollenkaan.
 
MIRTATSAPIINI ON LITIUMIN KANSSA KAIKISTA LIHOTTAVIMMAT LÄÄKKEET JOTKA LIHOTTAA 99% KÄYTTÄJISTÄ. Itse lihoin 3kk aikana 20 kiloa... |O :headwall:
*muoks* siis en tarkoita nyt yhdessä käytettynä, saattaa ymmärtääniin ton lauseen...*
 
vierailija
MIRTATSAPIINI ON LITIUMIN KANSSA KAIKISTA LIHOTTAVIMMAT LÄÄKKEET JOTKA LIHOTTAA 99% KÄYTTÄJISTÄ. Itse lihoin 3kk aikana 20 kiloa... |O :headwall:
*muoks* siis en tarkoita nyt yhdessä käytettynä, saattaa ymmärtääniin ton lauseen...*
Olen käyttänyt Mirtaa 24 vuotta, noin 15mg per ilta. Toimii parhaiten uneen tuo määrä pitkän kokemuksen jälkeen. Kun aloitin lääkkeen käytön, huomasin sen "lihottavan" ja myös nesteitä keräävän vaikutuksen. No, vähensin syömistä noin 25-30% ja hyvin on mennyt. Itselleni ollut loistava lääke.
 

Yhteistyössä