Voiko minulle tulla tästä seuraamuksia?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo eli mulle kerrottiin että nainen ei saa oleskella ilman saattajaa oikein missään,häntä on vahdittava.
Mutta ilmeisesti se on skeidaa,ja nainen on vapaa tekemään mitä haluaa.
Näinköhän palaa enää takaisin kotimaahansa

Minä olisin huolissani lähinnä siitä naisesta, ettei hän joudu huijatuksi ja hyväksikäytetyksi. Tekisin poliisille ilmoituksen jos on vahva epäilys että naista kohdellaan huonosti.

[QUOTE="aapee";23808151]Joo eli mulle kerrottiin että nainen ei saa oleskella ilman saattajaa oikein missään,häntä on vahdittava.
Näinköhän palaa enää takaisin kotimaahansa[/QUOTE]

:laugh:

Heittäkää se mies pihalle. Pääsette paljon helpommalla.

Mä en nyt tajua mikä tässä on niin laitonta ja kamalaa. Appiukkos on löytänyt emännän ja ehkä saatte vielä järkätä kesähäät!
Ja uudet kulttuurit tuo vaihtelua ja avartaa.

Mua kyllä hieman epäilyttää tuo että ukko muka olis saanut väitettyä viranomaisille että talo on hänen. Luulisin että kun thaimaalaiselle yritetään saada viisumia niin sen, kenen luo hän tulisi, taustat tutkitaan tarkasti siksi että yritettäisiin varmistaa ettei nainen tule seksiorjaksi tms. kuten Thaimaasta tulevat saattavat joutua. Luulisin että se olisi tarkistettu onko talo ukon nimissä, ei sillä tosin jutun kannalta luultavasti olisi väliä mutta sitten on jos ukko väittää omistavansa talon.

[QUOTE="aapee";23808151]Joo eli mulle kerrottiin että nainen ei saa oleskella ilman saattajaa oikein missään,häntä on vahdittava.
Näinköhän palaa enää takaisin kotimaahansa[/QUOTE]

Toi nyt on ihan skeidaa. Meidän parilla naapurilla on muutamat kesät ollut näitä thai-tyttöjä vierailulla ja kyllä ne miehet jättää ne kotiin ilman valvontaa esim. työ-päivän ajaksi. Kuulostaa siltä että se sun appi-ukko on joku oksettava vanha äijä joka haluaa oman seksi-orjan

Yhteistyössä