Voiko minulle tulla tästä seuraamuksia?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua oksettaa. Siis se nainen ei nyt selkeästikkään halua tämän palan kanssa olla jos millon vaan yrittää karata. Tän on pakko olla provo. Jos tällanen tilanne olis meillä niin heivaisin faijani jonnekkin parantolaan. Kuinka joku tervejärkinen haluaa ostaa ihmisen ja vahdata kuin eläintä. Hyi yök!!!

[QUOTE="aapee";23807713]Mulla on paperi (epävirallinen ) jossa sovittu että ennen 2012 loppua hän muuttaa pois.[/QUOTE]

Tehkää virallinen sopimus niin voit ainakin yrittää väittää, ettet tiedä mitä vuokralainen asunnossaan häärää.

Ja muistathan, että jos tyttö viisumin saa eikä sitten palaa määräaikaan mennessä kotimaahan niin tuossa tapauksessa hänen asuminen huushollissanne on rikos.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1968943-miehen-isa-ei-suostu-muuttamaan-meilta-pois/

Jos koko tarina on edes totta tai sitten ei apeellakaan kaikki muumit laaksossa.

No jos tiedät, että sukulainen pyörittää alakerrassaan jotain seksiorjabisnestä niin voit kyllä ihan lain mukaankin saada jonkinlaisen tuomion. Syyte voi olla vaikkapa rikoksen tekijän suojelu ja rikoksen suosiminen. Ja jos vaikka ihmiskauppasyyte pölähtää niskaan niin milläs selität... niin ja näissä ei ole väliä, että kuka sen talon omistaa, jos teillä ei ole virallista vuokrasopimusta.

Tämä. Lisäksi olet nyt ilmoittanut julkisestihin epäileväsi alakerran touhujen olevan laittomia, joten tietämättömyyteen on turha vedota. Jos antaa rikoksen tapahtua, on itsekin siitä vastuussa - sekä moraalisesti että lain edessä.

Ymmärräthän ap että se että kirjoittelet harmaana tänne ei estä selvittämästä sitä mitä siellä teillä oikeasti tapahtuu. Kovin lailliselta ja tervejärkiseltä ei mikään kuulosta. Joku oikea taho kun näkee tämän ketjun niin se on siinä. Ja itse kysymykseen, jos miehesi isä tekee jotain laitonta teillä niin ainakin avunannosta voidaan teitä syyttää, te kun mahdollistatte tilat hänelle (tätäkin ketjua voi käyttää todisteena siitä, tässä kun lukee että itsekin epäilet että hän tekee jotain laitonta..) laittomien juttujen tekemiseen.

SIIS KUN EN TIEDÄ MIKÄ ON LAITONTA,MIKÄ EI!

He seurustelevat,joten seksi varmasti liittyy normi parisuhteeseen.
Mutta saako tämä vieras tehdä yhtään töitä esimerkiksi?
ja kyllä mulle selitti monta kertaa että hän joutuu vahtimaan koska nainen on jollain vierasviisumilla tms. ja ilmeisesti puhui täyttä pas*aa, pahoittelut mutta uskoin koska itsellä ei ole kokemusta.

Mutta jos töitä ei saa vieraalla teettää,ja työ tapahtuu meidän omistamassa talossa,voiko olla seurauksia? Uskoakseni kuitenkaan ei,koska paperi mulla on näyttää että mies on vain vuokralla,ja mitäpä vuokralaisen asiat mulle kuuluisivat?

Jos karkaa,niin eihän senkään pitäisi olla minun ongelma?

ja tosiaan kaikki asumiskuviot ihan ok nyt, mutta ihmettelen miksi valehdellut tuosta että omistaa tämän paikan,onko saanut helpommin viisumin vai miksi?

Että jaksat taas jankuttaa. Meinaat ettei kukaan vierasmaalainen saa viisumia jos ei tule jonkun omistamaan omakoti italoon ? Kun se kerran on niin tärkeää sinulle kuuluttaa kaikille kuka talon omistaa niin edelleen, tee ulos ständi!

Hän varmaan tarkoittaa vahtimisella sitä, että näitä 'pyrkyreitä' on, eli lirkutellaan itsensä paremman elämän perässä rajan yli ja sitten hilpaistaan omille teille vierailuviisumin aikana.

Soromnoo vaan.

Eli karkeasti, ei olla suostuvaisia leikkimään kotia ja vaimoa niin kauan että saisi pysyvän luvan oleilla Suomessa.

Mutta ota yhteyttä sine viisumin myöntäjään, niin saat tietoa. Ja kerralla oikeaa sellaista.
JA todellakin, puhutte kunnolle sen äijäkkeen kanssa, että mitä tää nyt oikein meinaa.

Vierasviisumilla ei todellakaan saa olla työssä, eli ei palkkatyötä eikä missään nimessä pimeänä tienaten!

No mitä hittoa tuohon enää voi vastata, sulle on sanottu että jos siellä tapahtuu laittomuuksia niin kyllä sut voidaan katsoa syyllistyneen myös esim. avunantoon tai rikoksentekijän suojeluun (olet tarjonnut heille tilat rikokseen). Ja muutenkin, jos oot niin tyhmä että haluat appiukkos raahaavan väkisin jonkun thaitytön teille koti-ja seksiorjaksi niin voi jumalauta, ole sit keskenäs tyhmä. Ja se vielä valehtelee teillekin.

Aamuäree;just tuota ajoin takaa,eli paremman elämän perässä yrittää kärttää naimisiin sun muuta,ja mies ei suostu,kuitenkin seurustelevat edelleen. En tietenkään hyväksy sitä mutta eipä se minulle kuulu.

En tiedä laittomuuksista,jos kerta karatakin saa eikä tarvitse vahtia.Ja kyllä varmaan työtäkin saa jonkun verran tehdä,siis puusavottaa,ruuanlaittoa ym. Mihin sitten se raja vedetään?

Me emme varmaan naista edes näe hänen reissunsa aikana,tuo asunto on tavallaan erillään vaikka onkin alakerrassa.

Kuka keksii syyn miksi valehdellut talon olevan hänen?Perusrehellinen mies ollut ainakin ennen..
Oma siskoni oli sitä mieltä että saatetaan olla ongelmissa tämän kipakan naisen kanssa,jos hän luulee talon oikeasti olevan miehen.Voi parhaassa tapauksessa yrittää heittää meidän ulos täältä :D
Eikä kuulemma osaa sanaakaan englantia.

[QUOTE="aapee";23808114]
En tiedä laittomuuksista,jos kerta karatakin saa eikä tarvitse vahtia.Ja kyllä varmaan työtäkin saa jonkun verran tehdä,siis puusavottaa,ruuanlaittoa ym. Mihin sitten se raja vedetään?[/QUOTE]

siis omg. "karatakin saa??" Puhutko sä nyt ihmisestä? Herranjestas sentään. Työllä tarkoitetaan palkkatyötä, siis sellaista työtä, josta maksetaan.

Siis saahan se nainen nyt ruokaa laittaa ja semmoista 'jokapäiväistä' mutta ei siten että kaikki työt nakitetaan hälle- siis otetaan kotiorjaksi.(asuu teillä vain työntekoa vastaan, ei ole siis vierailulla)

Ensimmäisenä esimerkkinä tulee raksatyömaille tunkevat vastaavat tapaukset- sellaista 'oikeaa työntekoa' ei sovi olla- ja sehän oliskin pimeää työtä se, koska eihän vierailuviisumin omaavalle voida maksaa laillisesti palkkaa.

Yhteistyössä