V
vierailija
Vieras
Vai ovatko nuorempien perään katselevat vanhat miehet vaan automaattisesti "ällöttäviä pervoja"? Siinä missä vastaavaa toimintaa harrastava vanhempi nainen on puuma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on ihan vain normaali mies.Vai ovatko nuorempien perään katselevat vanhat miehet vaan automaattisesti "ällöttäviä pervoja"? Siinä missä vastaavaa toimintaa harrastava vanhempi nainen on puuma.
Mun mielestä ne kaikki on ällöttäviä pervojaJos siis ihan metsästää pelkästään selkeästi nuorempia miehiä tai naisia.
Mä tunnen yhden ikäiseni miehen joka peittoaa naispuumat pukeutuessaan minimekkoon ja korkkareihin.Kertakaikkinen herkku!
Öö, miten minimekko ja korkkarit littyvät naispuumiin?
"voiko mies olla puuma"
Tuntemani mies siis ON puuma pukeutuessaan naiseksi.
Mutta eivät puumat pukeudu yleensä minihameisiin ja korkkareihin. Minä ainakin käytän housuja lähes aina ja useimmiten myös matalia kenkiä.
Mun mielestä ne kaikki on ällöttäviä pervojaJos siis ihan metsästää pelkästään selkeästi nuorempia miehiä tai naisia.
Mä en oo kyll koskaan ajatellut, että puuma metsästäisi tarkoituksella nuorempia. Vaan metsästää yleisesti ja minkäs sille mahtaa jos kakaroitakin helmoihin jää kiinni roikkumaan.
Ja sekin on sit vielä erikseen, tekeekö niiden roikkujien kanssa jotain vai ei.
Jos molemmat hommasta nauttivat, niin miksi ei tekisi?
Niinno mä en koe että siitä saattaisi nauttia.
Toki sun huvin vapaasti muille.
Se on mun mielestä okEntäs, kun nuoret miehet metsästää vanhempia naisia?